ساری؛

کشورهای مستکبر از پیشرفت ایران به شدت هراس دارند

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: کشورهای مستکبر و غربی می‌خواهند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و از این رشد و پیشرفت هراس دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار مهدی نطاق‌پور شنبه شب در یادواره شهدای روستای علی‌آباد بیان داشت: یکی از برکات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران در آن، ایجاد اعتماد به نفس و حس خودباوری بوده است.

وی ادامه داد: امام امت نیز در بیانات خود فرمودند که ما در جنگ تحمیلی، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

نطاق‌پور با اعلام اینکه در زمان طاغوت 40 هزار مستشار آمریکایی در داخل کشورمان حضور داشتند و در این بین تمام گلوگاه‌های نظامی را به دست خود گرفته بودند، تصریح کرد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی توانستند با شهادت‌طلبی، ایستادگی، صبر، از خودگذشتگی و ایثار هم‌اکنون عزت، امنیت، اقتدار، صلابت، شکوه و پیشرفت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند که دستاورد بسیار بزرگی است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با ابراز اینکه شهدا به دنبال منافع مادی برای خود نبودند و در اهداف‌شان گروه‌بازی، حزب‌بازی و باند‌بازی هیچ جایی نداشت، گفت: آنها برای حفظ دین اسلام، اعتقادات، ناموس، وطن، تمامیت ارضی و استقلال کشورمان به میدان رفتند و با رهنمودهای امام امت به پیروزی رسیده و هم‌اکنون رهبر انقلاب هم با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود این کشتی را به ساحل امن می‌پیماید.

نطاق‌پور با اشاره به اینکه کشورهای منطقه با دردسرهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و زیر ظلم و ستم اجانب هستند، گفت: گروه داعش نیز هم‌اکنون در کشورهای اسلامی با نام اسلام دست به مسلمان‌کشی زده است.

وی با اعلام اینکه کار‌آمدی دین نیز امروزه به اثبات رسیده است، گفت: روزگاری، دین افیون جامعه بوده ولی امروزه دین تزلزلی در بین ابرقدرت‌های مستکبر انداخته که در بیان این ادعا می‌توان به رویارویی پنج کشور قدرتمند دنیا با سیاستمداران ایران اسلامی در قالب مذاکرات 1+5 اشاره کرد که حقانیت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

این فرمانده ایام دفاع مقدس تصریح کرد: کشورهای مستکبر و غربی می‌خواهند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و از این رشد و پیشرفت هراس دارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، دفاع مقدس ، مستکبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.