در هر 30 ثانیه یک تاکسی از ایستگاه خارج شده و به جابجایی مسافر اقدام می نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، رئیس سازمان تاکسی رانی خوی و حومه ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به وجود ایستگاه های مختلف تاکسی درهسته مرکزی شهر، بیش از 70 درصد تاکسی های درون شهری در هسته مرکزی شهر در حال تردد هستندکه در هر 30 ثانیه تقریبا یک تاکسی از ایستگاه خارج شده و نسبت به جابجایی مسافر اقدام می نمایند.

جعفرزاده افزود: : در حال حاضر تعداد1300 دستگاه خودرو تاکسی به سوریس دهی و جابجایی مسافرین درون شهری مشغول می باشندو تعداد 100 خودروی مسافربری نیز در زیر مجموعه آزانسهای بخش خصوصی است که این آزانس ها نیز زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری خوی تاکید کرد: شهر خوی اولین شهری است که تمام آژانس های درون شهری بصورت شرکت های حمل و نقل درون شهری و زیر نظر سازمان تاکسیرانی به ثبت رسیده و

و تمامی تغییرات صورت گرفته در این آژانس های با نظارت سازمان انجام می شود.

وی اظهار داشت:در حال حاضر نسبت به جمعیت شهر خوی تعداد 500 خودروی تاکسی مورد نیاز می باشد ولی باتوجه به اکثر سفرهای درون شهری به هسته مرکزی شهر صورت می گیرد امکان افزودن این تعداد خودرو عملا امکان پذیر نیست.

وی همچنین تصریح کرد: از نظر ساماندهی و مبلمان تاکسی های سطح شهر خوی، رنگ بندی خودرو، نصب تابلوها، شناسه خودروها و رنگ بندی کمر یکی از منظم ترین سازمانهای تاکسی رانی کشورمی باشد.

جعفر زاده گفت: در کنار فعالیت خودروهای تاکسی، تعداد 50 دستگاه خودروی ون نیز از سال 86 وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری خوی گفت: باتوجه به توافق نامه سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور نظارت بر فعالیت و سرویس دهی مناسب تاکسی های سطح شهر بصورت مستمر و روزانه همراه با پلیس و بازرسین سازمان تاکسیرانی صورت می گیرد.

وی در پایان از تصویب طرح ترافیک و منع تردد خودروهای مختلف در ساعات خاصی از روز در هسته مرکزی شهر از سوی شورای ترافیک شهرستان خبر داد.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: مسافران ، شدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.