عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مدیرکل آژانس انرژی اتمی آدمی نیست که مستقل باشد و سخنانش را بر اساس اصول مدون نمی‌زند بلکه وی سیاست‌های آمریکا را بیان می‌کند.

"ابراهیم آقامحمدی" عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر آمانو پیرامون برنامه هسته‌ای ایران، اظهار داشت: مدیرکل آژانس انرژی اتمی آدمی نیست که مستقل باشد و سخنانش را بر اساس اصول مدون نمی‌زند.   
 
وی با بیان اینکه آمانو بر اساس نظرات آمریکایی‌ها حرف می‌زند، تأکید کرد: آمانو در راستای مواضع آمریکایی‌ها حرکت می‌کند و اگر آنها مواضع را سخت بگیرند وی نیز سخت می‌گیرد و اگر مواضع نرم‌تری را در پیش بگیرند مواضعش را براساس آنان تغییر می‌دهد.   
 
آقامحمدی، تصریح کرد: سخنان آمانو با سخنان وزیر امورخارجه آمریکا هماهنگ شده و همواره مواضع دولت آمریکا و بعضی از سیاستمداران این کشور، پشت پرده برنامه‌های وی را بوجود می‌آورد.   
 
این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه آمانو وجدان کاری ندارد، خاطر نشان کرد: وی در مسئولیتی که دارد یک حرف سیاسی می‌زند و آن را نیز آمریکایی‌ها به او می‌گویند و هیچ وقت سخنانی را براساس وظیفه‌ای که دارد نمی‌زند.  

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
امانو ، عامل سیا می باشد ، صلاحیت دبیرکلی آژانس را ندارد .
آخرین اخبار