"با اجازه" در آخرین ایستگاه

آخرین قسمت از برنامه 60 قسمتی «با اجازه» امروز ساعت 10 و 40 دقیقه از شبكه 3 سیما پخش شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ آخرین قسمت از برنامه 60 قسمتی «با اجازه» امروز ساعت 10 و 40 دقیقه از شبكه 3 سیما پخش شد.

این برنامه كه در ماه‌های اخیر توانسته بود با موضوع تشریح وضعیت زندانیان قتل غیر عمد راه برنامه‌های موفقی نظیر «ماه عسل» را در قالبی نو بپیماید، با اجرای حسین كلهر و لحنی متفاوت در آخرین ایستگاه نیز تلاش كرد ماجرای رضایت به یك زندانی محكوم به اعدام را به تصویر بكشد.

در پی پخش برش‌هایی از گفته‌های «محمد ثابتی» جوان محكوم به اعدامی كه 5 سال در زندان منتظر حكم دادگاه بوده، حسین كلهر همین جوان را به استودیوی زنده برنامه آورد.

ثابتی شب نخست ماه محرم پای چوبه اعدام توسط خانواده مقتول بخشیده شد و توانست در عزاداری ماه محرم شركت كند. ابراز ندامت این جوان و بیان مشكلات در خصوص پخش گفته های وی از برنامه با اجازه شرح ماجرای حضور این جوان در برنامه بود.

پس از آن نیز گزارشی در خصوص ماجرای پرونده های سخت قضایی با حضور دوربین برنامه در مجتمع های قضایی و مصاحبه هایی درباره پرونده‌های قضایی خانواده، كودكان، جنایی و محكوم به اعدام پخش شد. همچنین دو تن از قضات در استودیو حضور یافتند و در برنامه زنده شركت كردند. «علی فرهادی» و «زهرا علیخانی» در این برنامه از سختی‌های كار قضاوت، جزئیات پیگیری پرونده‌های مختلف، احیای دادسراها و روند آشنایی علاقمندان  با رشته حقوق گفتند.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار