تغییرات عمده اساسنامه در افتتاحیه کنگره FIVB

در روز افتتاحیه سی و چهارمین کنگره جهانی FIVB در ایتالیا که با حضور فدراسیون‌ها و نمایندگان کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد تغییراتی اساسی برای دوران ریاست رئیس فدراسیون جهانی والیبال تعیین شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این لایحه انتخابات ریاست FIVB هر هشت سال یکبار برگزار می‌شود.

کنگره‌ی امسال با حضور 210 (از جمع کلّ 220) فدراسیون برگزار شد که از این لحاظ یک رکورد به حساب می‌آید. کنگره 2012 در آمریکا با حضور 206 فدراسیون برگزار شده بود.

آری گارسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال در سخنرانی خود به دستاوردهای دو سال گذشته فدراسیون جهانی والیبال اشاره کرد و شفافیّت و مدیریت خوب را از جمله ویژگی‌های ارتباط FIVB با کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد.

رئیس برزیلی FIVB در ادامه استفاده از آموزش مجازی و ابزارهای مدیریت پروژه، نوآوری‌های اخیر و موفقیّت‌های شایان ذکر در جام قاره‌ای را گذر به قلمرو جدید اعلام نمود و تاکید کرد که او به توسعه والیبال در سطح جهان امیدوار است. وی همکاری همگان را برای ثبت لحظه‌های طلایی در والیبال ستود و از همه به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد: خدمت به شما و خدمت به این ورزش برای من بزرگترین افتخار است.

آری گارسا همچنین گزارش مالی از هزینه‌های مقر فدراسیون جهانی را اطلاع حضّار رساند.

در این کنگره پیشنهاداتی از کمیسیون رسانه از جمله تاسیس واحد پخش تلویزیونی در FIVB هم مطرح شد. این کمیسیون همچنین نزدیکی بیشتر اصحاب رسانه به زمین مسابقه برای گزارش بهتر و واقعی‌تر وقایع به تماشاگران را مطرح نمود. پیشنهاد کمیسیون رسانه مبنی بر تاسیس کمیسیون رسانه مستقل در هر پنج کنفدراسیون جهانی با موافقت اعضا روبرو شد.

جیوانی مالاگو، رئیس کمیته‌ی المپیک ایتالیا نیز از جمله حاضرین کنگره بود. او که طرفدار عدالت و همگانی بودن این ورزش است معتقد به بکارگیری تکنولوژی در والیبال است.

سی و چهارمین کنگره FIVB فردا، یکشنبه با ارائه گزارش از کمیسیون‌های پزشکی، مربیگری و توسعه و قوانین جدید والیبال ساحلی و قوانین بازی‌ها و وقایع ورزشی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار