سکان هدایت کبدی‌کاران در دست چه کسی قرار می‌گیرد

تیم ملی کبدی آقایان توانست در بازی‌های آسیایی در فاصله اندکی از تیم هند مدال نقره را کسب کرد و این در حالی است که قرارداد سرمربی تیم ملی به پایان رسیده و باید منتظر ماند فدراسیون چه تدبیری می‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر قرارداد غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی به اتمام رسیده و فدراسیون قرار است طی جلسه‌ای با کمیته فنی،‌دکتر سجادی و مازندرانی وضعیت سرمربی کبدی کاران را روشن کند و مشخص کند که مازندرانی قرارداد خود را تمدید می‌کند و یا سرمربی دیگری سکان هدایت ملی پوشان کبدی کشورمان را بر عهده می‌گیرد.

غلامرضا مازندرانی اسفند ماه سال گذشته هدایت تیم ملی کبدی مردان ایران را قبول کرد و عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

وی توانست در زمان سرمربیگری خود در بازی تدارکاتی مقابل پاکستان این تیم را شکست بدهد.
در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز تیم ملی کبدی مردان کشورمان توانست با سرمربیگری مازندرانی مقام نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

البته درست است که در بازی‌های آسیایی گوانگژو چین نیز این مقام را کسب کرد اما در اینچئون نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری داشت و برخلاف بازی‌های گوانگژو که مقابل پاکستان شکست خورد در اینچئون این تیم را شکست داد و در فینال نیز مقابل حریف پرقدرت خود هندوستان قوی ظاهر شد و حتی می توانست این تیم را شکست بدهد اما با یک بازی تماشاگرپسند با دو اختلاف مقابل هند شکست خورد و نایب قهرمان این دوره از بازی‌های آسیایی شد. در هر دوره از بازی‌های آسیایی پس ازپایان رقابت‌ها اعضای کمیته فنی عملکرد سرمربی تیم را تحلیل می کنند و با تشکیل جلسه تصمیم می‌گیرند که سرمربی با تیم ملی و فدراسیون ادامه کار دهد یا نه!

مازندرانی مربی با دانشی است و در زمان سرمربیگری خود کبدی کاران کشورمان را به جایگاه خوبی در آسیا رسانده است و حتی در دنیا نیز تیم ملی کبدی ایران جزو قدرت‌های برتر کبدی جهان نیز شناخته شده است باید دید فدراسیون برای تمدید قرارداد این مربی چه تدبیری می‌اندیشد، آیا تیم ملی کبدی کشورمان با مازندرانی ادامه کار می‌دهد یا سرمربی دیگری هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد.

مسئولان فدراسیون کبدی چند گزینه دیگر هم برای سرمربیگری تیم ملی کبدی در نظر دارند که این گزینه‌ها هم خارجی هم داخلی هستند و در صورت به توافق نرسیدن با مازندرانی، مسئولان با گزینه‌های دیگر مذاکره می‌کنند به هر حال باید دید که جلسات متعدد فدراسیون کبدی با کمیته فنی و سرمربی سابق تیم ملی به کجا می‌انجامد و در نهایت چه کسی سکان هدایت کبدی کاران را بر عهده می گیرد.

امیدواریم که در آخر تصمیمی گرفته شود که به نفع تیم ملی کبدی مردان کشورمان باشد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار