کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است بیل هنوز یکی از بهترین‌های رئال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از بازی‌های بسیار خوب اسیکو در تیم رئال مادرید، جایگاه گرت بیل ستاره ولزی قهرمان اروپا به خطر افتاده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال در این خصوص گفت: بیل لیاقت بازی در رئال را دارد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و برای تیم ما بسیار موثر بازی می‌کند. اسیکو هم بسیار خوب بازی می‌کند ما امیدواریم تا آخر فصل بتواند به این روند ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: اسیکو با بیل زوج بسیار خوبی را تشکیل می‌دهند. آنها با هم به خوبی بازی می‌کنند.

آنچلوتی در خصوص جوایز هفته گذشته رئال که توسط اتحادیه باشگاه‌های اسپانیا به آنها اختصاص داده شد گفت: وقتی بازیکنان رئال جایزه‌ای دریافت می‌کنند، من تعجب نمی‌کنم زیرا آنها بهترین‌ها اروپا و دنیا هستند.

سرمربی ایتالیایی در خصوص بازی امشب تیمش مقابل گرانادا در هفته دهم رقابت‌های لالیگا گفت: تیم گرانادا نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است بازی بسیار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. گرانادا جنگنده بازی می‌کند و بسیار خوب سازمان دهی شده است بنابراین ما باید بسیار دقت داشته باشیم ما باید مانند بازی قبل جنگنده باشیم. حضور په په و مودریچ مشخص نیست بعد از تمرین راجع به حضور آنها تصمیم گیری خواهم کرد. بیل هم هنوز مصدوم است و نمی‌توانیم از او در این دیدار استفاده کنیم.

تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود. قصد داریم به همین روند ادامه دهیم. برای ما هر بازی یک آزمایش بزرگ است و نمی‌توان پیش بینی کرد که برنده یا بازنده از زمین بیرون خواهیم آمد.

همانطور که همیشه گفته‌ام لیگ قهرمانان اروپا مهمترین رقابت جهان است ما برای رسیدن به یازدهمین قهرمانی رئال تلاش خواهیم کرد.

سعی می‌کنیم تا کریسمس به صدر جدول لالیگا برسیم و در بین رقابت‌ها نیز قهرمان شویم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار