رئیس موسسه آموزش عالی عملی – کاربردی گفت:‌ سوق دادن فارغ‌التحصیلان به سمت کارآفرینی از برنامه‌های مهم و اساسی در موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی است.

 غلام‌حسین حسینی‌نیا، رئیس موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی مهارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارتقاء عملکرد این موسسه گفت: نخستین گام در این خصوص توسعه کیفی رشته‌ها و دور ماندن سیاست‌ها و برنامه‌ها از کمی‌گرایی است.
 
وی تصریح کرد:‌ هم‌چنین به جای توجه به موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان و جذب آن‌ها در بازار کار در تلاش هستیم تا فارغ‌التحصیلان خود را به سمت کارآفرینی حرکت دهیم. در این راستا برنامه مشخصی را نیز برای افزایش روحیه کارآفرینی در استادان و دانشجویان و کارآموزان دانشگاه تدوین کرده‌ایم.
 
رئیس موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌هایی که برای افزایش دانش، بینش و مهارت کار‌آفرینی در افراد دنبال می‌کنیم، توجه به مباحث فرهنگی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا معاونت امور فرهنگی را به ساختار سازمانی موسسه اضافه کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کارآفرینی ، اولویت ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۴ دی ۱۳۹۴
بابا جمع کن کاسه کوزتو حالم از اسم علمی کاربردی بهم می خوره ازاین پس به جای واژه علمی کاربردی از واژه دکان مدرک فروشی استفاده شود
آخرین اخبار