خوراکچی:

تيم يك دلي ندارم/با همه امكانات ناكام هستيم

تیم شهرداری ساوه در هفته دهم لیگ برتر میزبان فردوسی مشهد بود که با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

 سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست خانگی مقابل فردوسی مشهد به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با فردوسی یک بازی استثنایی بود با اینکه کار هر دو تیم بسیار خوب بود، اما ما موقعیت های بسیاری را از دست دادیم که بعضا گل نزدن آنها سخت تر از گل زدنشان بود.
 
وي در ادامه بيان داشت: مجتبی نصیری نیا، دروازبان فردوسی در روز استثنایی خود قرار داشت و هم توپهای خوبی از ما گرفت و هم ما با بی دقتی در زدن ضربات به او کمک کردیم تا در روز خوب خودش قرار بگیرد. ما با تغییر تاکتیک و جنگندگی  توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم اما موقعیت های خود را براحتی از دست دادیم. البته نباید از درایت و شعور فنی بازیکنان فردوسی در زمین را نادیده بگیریم چرا که با تکیه بر همین فاکتورها به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند. سه امتیازی که شاید ارزش دوبرابر داشته باشد.
 
کادر فنی هر دو تیم تمرکز بالایی در این بازی داشتند و ما در زمانی که با دو گل از حریف عقب بودیم پنج نفره کردیم و به دو گل دست یافتیم اما شهامتی که سرمربی تیم فردوسی به خرج داد را هر تیمی نمی تواند انجام دهد چون بعد از عکس العمل ما آنها هم به خوبی از سیستم پنج نفره استفاده کرده و یک گل زدند.
 
وی افزود: در فرصت تعطیلات لیگ برتر قصد داریم اردویی را خارج از ساوه و به احتمال فراوان در کیش یا تهران برگزار کنیم. در این فرصت ۱۲ روز را به انجام کارهای بدنی و ۲ روز ریکاوری اختصاص می دهیم و بعد به کارهای تاکتیکی می پردازیم . همچنین انجام بازی تدارکاتی در این اردو را در برنامه داریم که این مهم با هماهنگی و مساعدت سرمربی و هیئت مدیره باشگاه شهرداری ساوه مسیر خواهد شد.
 
خوراکچی در خصوص این باخت اذعان کرد: قبل از شروع بازی و رقم خوردن این شکست بارها به بازیکنانم گفته بودم که بدون همدلی ما نمی توانیم نتیجه ایده آلی بگیریم و حتی اگر بهترین وضعیت مالی و بهترین امکانات هم باشد، وقتی همدلی در تیم به چشم نمی خورد نتیجه نمی گیریم. درست مثل این بازی که عدم گلزنی تیم ما به عدم همدلی مربوط بود.
 
همچنین خوراکچی با انتقاد از تصمیم داور بازی گفت: بازیکن حریف در شش قدم دروازه‌شان توپ را با دست حمل کرد و نتوانستیم به گل برسیم. این اتفاق مربوط به زمانی بود که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود فردوسی در جریان بود و اگر داور این پنالتی ما را می گرفت ممکن بود جریان بازی تغییر کند. اما داوری به جز در آن صحنه در بقیه تصمیمات خوب بود.
 
وي تصريح كرد: برای اطمینان همه و هواداران شهرداری می گویم که در لیگ برتر خواهیم ماند و حتی نتایج غیر قابل پیش بینی کسب می کنیم. تعطیلات ایجاد شده فرصت مناسبی است تا برنامه هایی که برای این نیم فصل داریم را اجرا کنیم و همچنین جذب بازیکن در نیم فصل ما را در رسیدن به هدفمان یاری می دهد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: خوراکچی ، ساوه ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.