"جانی دپ" در نهم ژوئن 1963 در ایالت کنتاکی آمریکا بدنیا آمد. نام اصلیش جانکریستوفر دپاست و به نام‌های مستعار آقای بوگندو و کلنل معروف بود.

به گزارشخبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛"جانی دپ" در نهم ژوئن 1963 در ایالت کنتاکی آمریکا بدنیا آمد.
 
نام اصلیش جانکریستوفر دپاست و به نام‌های مستعار آقای بوگندو و کلنل معروف بود.
 
جانی رگ و ریشه آلمانی - ایرندی دارد. اما برخی خبرگذاریها میگویند که خانواده دپ اصلیتی فرانسوی- پروتستانی دارند.
 
والدینش وقتی 15ساله بود از هم جدا شدند. جانی باید مدیون مدیر مدرسه اش باشد که بعد از ترک دبیرستانبه او گفت به مدرسه برنگردد و ارزوهایش را دنبال کند, این حرف مسیرزندگی دپ را تغیر داد جانی گیتاریستیباهوش و از طرفداران گروه رولینگ استونز است و در فیلمهای ((شکلات)) و ((روزیروزگاری در مکزیک)) گیتار می‌نوازد.
 
دپ در سال 1987در نقش اصلی سریال 21جامپ استریت بازی کرده است , موفقیت سریال باعث شد جانیبت جوانان شود. اولین حضور مهم سینمایی دپ در 1984 در فیلم کابوس در خیابان المبود. در سال 1986 در نقش فرعی جوخه نظامی(الیور استون) ظاهر شد.جانی دپ در سال1990 در فیلم ادوارد دست قیچی ساخته تیم برتون بازی کرد، موفقیت این فیلمشروع همکاری بلند مدت و بی نظیر او با تیم برتون بود که تا کنون در 7فیلم با برتونهمکاری داشته است.
جایگاه دپ بهعنوان یک ستاره معروف وپولساز دزدان دریایی کارائیب به اوج رسید, نقش کاپیتان جکاسپاروی مشنگ باهوش و گاهی دل رحم بشدت مورد توجه مردم قرار گرفتjohnny_depp_2 دپ در سال 1983با ارایشگرش لوری ان الیسون ازدواج کرد و در سال 1985 از هم جدا شدند. او با ویونارایدر و کیت مس و شرلین فین مدتی نامزد بوده.
 
در سال 1998 باونسا پارادایس بازیگر خواننده فرانسوی اشنا شد و حاصل زندگی آن‌ها دو فرزند است:دخترشان لیلی رز ملودی 12 ساله و پسرشان جک کریستوفر 8 ساله.

به گفته جانیفرزندانش پایه زندگی اش هستند. دپ و خانواداش در لس انجلس و فرانسه زندگی می‌کنند. رابرت دنیرودرباره او گفته: "بدون جانی سینما یک چیزی کم داشت".فیلمها:رنگو (صدا پیشه(توریست الیس در سرزمینعجایب دزدان دریایکارائیب 1و2و3 دشمن مردم سوئینی تاد در جستجوی ناکجااباد پنجره مخفی عروس مرده (صداپیشه)



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار