پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی بسته شده که عنوان بهترین مربی به رسول خطیبی و ناکام هفته به ابراهیم زاده رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته سیزدهم لیگ برتر با تثبیت‌ صدرنشینی تراکتور سازی به پایان رسید در این هفته اتفاقات مهمی رخ داد که آن را شرح می‌دهیم.
 
برترین‌های هفته سیزدهم به شرح زیر است:
 
** بهترین تیم: راه آهن

 تیم فوتبال راه آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر با توجه به نتایجی که بدست آورد توانست عنوان بهترین تیم هفته را بگیرد و این عنوان در هفته سیزدهم به شاگردان استیلی رسید، البته تیم های پرسپولیس تهران در مقابل راه آهن و تراکتور سازی در مقابل گسترش فولاد تبریز نیز بازی های خوبی را انجام دادند و این تیم‌ها هم جزو برترین‌ها به حساب می‌آمدند.

** ناکام هفته: ابراهیم زاده و جلالی
 
در هفته سیزدهم‌ لیگ برتر تیم پیکان در یک دیدار خانگی مغلوب پرسپولیس شد، اعضای کادر فنی پیکان در پایان بازی عنوان کردند که پرسپولیس ضعیف‌ترین بازی را در این دیدار از خود نشان داده است، با این حال ناکام این هفته به منصور ابراهیم زاده می رسد و یک ناکامی دیگر در این هفته تیم پیکان اضافه شد.
 
تیم مجید جلالی نیز در کرج مقابل راه آهن شکست خورد تا این مربی هم از ناکامان هفته باشد.
 
** بهترین بازیکن: هفته ادینهو
 
مهاجم تراکتور سازی با دو گلی  که در دربی تبریز به ثمر رساند توانست فاصله خود با رقبای گلزن بیشتر کند و همچنین سه امتیاز ارزشمند را برای تیم خود به ثبت برساند و این بازیکن در هفته سیزدهم لیگ برتر توانست عنوان بهترین بازیکن این هفته را کسب کند.

** بهترین مربی هفته: رسول خطیبی

در هفته سیزدهم لیگ برتر تراکتور سازی به همراه سرمربی جوان خود یک پیروزی دیگر را در کارنامه به ثبت رساند تا این تیم بتواند یک گام دیگر به قهرمانی نیم فصل نزدیک شود. رسول خطیبی این بار نیز توانست تیمش را پیروز کند و این موضوع باعث شد این سرمربی جوان عنوان بهترین مربی هفته را از آن خود کند.

** پر تماشاگر ترین مسابقه: گسترش فولاد تبریز - تراکتورسازی

پرتماشاگرترین مسابقه دیدار  گسترش فولاد تبریز با تراکتورسازی است که در این دیدار 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

** بهترین بازی هفته: سپاهان - استقلال خوزستان

بهترین بازی هفته دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان است که در این دیدار سپاهان 3 گل و استقلال خوزستان 2 گل را در کارنامه‌هایشان به ثبت رسانده‌اند.

** گلزنان لیگ برتر تا هفته سیزدهم

گلزنان لیگ برتر تا هفته سیزدهم به شرح زیر است:
ادینهو بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی با دو گل اخیر خود توانست عنوان اول گلزنان لیگ برتر را به دست آورد.
لوسیانو ادینهو با 9 گل از تیم تراکتورسازی عنوان اول گلزنان را کسب کرده است و سروش رفیعی از تیم فولاد خوزستان با  7 گلی که به ثمر رسانده است در جایگاه دوم گلزنان را دارد و سجاد شهباز زاده از تیم استقلال و محسن دلیر از تیم تراکتورسازی 6 گل را به ثمر رسانده‌اند و مهدی شریفی از تیم سپاهان نیز 5 گل را تا هفته سیزدهم لیگ برتر به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهترین ، تیم ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار