سرپرست راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف و باران که از بامداد جمعه آغاز و تا صبح امروز ادامه داشت سبب کندی تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران ، قاسم قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش‌های اخیر که از بامداد جمعه شروع شده و تا صبح امروز ادامه داشته است، اکثر محورهای ارتباطی به‌ویژه بخش‌های غربی و شمال غرب استان را فرا گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه بارش در ارتفاعات و گردنه‌های چری، بارده و دیگر گردنه‌های سخت‌گذر به صورت برف و کولاک بوده است، افزود: عوامل راهداری نیز اقدامات لازم را آغاز کرده و تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد.
 
سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارش برف به ترتیب در گردنه چری و بارده 20 سانتی‌متر، در شهرستان کوهرنگ 10 سانتی‌متر و در بخش آباد نیز 10 سانتی‌متر گزارش شده است.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت نکات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و چنانچه سفرشان ضروری است از تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.
 
وی افزود: افرادی که قصد سفر در محورهای ارتباطی را دارند، برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره تماس 03833343888 تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.