مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات بین‌الملل شهرداری تهران بزرگداشت روز جهانی شهرها فرصتی جهت دیپلماسی شهری و صدور فرهنگ مقدس ایران به دیگر کشورها است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرام گیل‌آبادی در نخستین بزرگداشت روز جهانی شهرها با بیان اینکه امروز همزمان در سراسر دنیا  بزرگداشت روز جهانی شهرها در حال برگزاری است امروز فرصتی مناسب جهت دیپلماسی شهری از و صدور فرهنگ مقدس ایران به سایر کشورهاست.
 
وی با اشاره به اینکه امروز از جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران رونمایی خواهد شد اظهار داشت: این جایزه قرار است به سه پروژه شهری منتخب از میان 25 پروژه درحوزه‌های فضای سبز، محیط زیست شهری و حمل و نقل اهداء شود.
 
مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات بین‌الملل شهرداری تهران با عنوان اینکه هم  اکنون در 102 شهر دنیا کمپین فضای سبز در حال اجراست به تشریح عملکرد ارزنده شهرداری تهران در حوزه فضای سبز شهری پرداخت و گفت: رکورد بی‌سابقه و بی‌نظیر در حوزه محیط زیست شهری و حمل و نقل عمومی از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای پروژه‌های شهرداری است که از آن جمله می‌توان به حفر 400 متر تونل اشاره نمود که در دنیا بی‌نظیر است.
 
گیل‌آبادی با عنوان اینکه هم اکنون در دنیا 12 جایزه در زمینه‌های متعدد به بهترین دست‌آوردها ارائه می‌شود اظهار داشت: اهدای این جایزه ضمن اینکه زمینه‌های بهتری را در عرصه بین‌المللی برای کشور فراهم خواهد ساخت بست و گسترش مرجعیت علمی را برای ما به دنبال خواهد داشت.
 
وی در پایان با عنوان اینکه ارتقای کیفیت زندگی شهری مهمترین هدف شهرداری تهران است خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر آن است که تمامی پروژه ها از پیوست فرهنگی اجتماعی برخوردار باشند که اجرایی نمودن تمامی این موارد بیانگر تلاش مدیریت شهری برای فراهم نمودن بهترین‌ها برای مردم است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیپلماسی ، فرصت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار