اصغری مقدم:

دبیری را به جایگاه حقیقی اش بازمی‌گردانیم / شمس حق داشت که فرصت کمی به من می‌داد

جواد اصغری مقدم پس از صعود به رده چهارم جدول رده بندی از حمایت هوادارن دبیری تشکر کرد.

جواد اصغری مقدم سرمربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز پس از کسب پیروزی مقابل شهروند ساری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با شهروند بازی خوبی بود که علیرغم شروع خوبی که داشتیم با بی دقتی فرصت های گلزنی را از دست دادیم و تک موقعیت تیم شهروند به گل آنها انجامید. بعد از خوردن گل هم هرچه فشار آوردیم نتوانستیم به گل برسیم و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.
 
متاسفانه بازیکنان ما هنوز به دلیل نتایج مسابقات آسیایی و نتایج ابتدای فصل با استرس کار می کنند و این استرس و فشار برد در بازی های خانگی بیشتر به تیم ما لطمه می زند. در بین دو نیمه سعی کردیم استرس را از بچه ها دور کنیم و با آرامش در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم و به خوبی بازی را به نفع خودمان برگردانیم. من پیش از این هم گفته ام که تیم دبیری تیم برزرگی است که بازیکنان خوب و مدیریت توانمندی داشته و جایگاه کنونی هرگز انچه که استخقاق دبیری می باشد نیست و در ادامه لیگ سعی می کنیم با تلاش بیشتر به جایگاه حقیقی برگردیم.
 
اصغری مقدم در مورد هتریک خود و سپری شدن روزهای آمادگی اش افزود: در ابتدای فصل و در مسابقات آسیایی و پیش از بازی با چونبوری تایلند از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و هفته های ابتدایی لیگ را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادم. در ادامه هم که هنوز به شرایط بدنی مناسب نرسیده بودم و آقای شمس حق داشتند به من فرصت کمتری دهند  اما شکر خدا در روزهای گذشته شرایط بدنی خود را بازیافته ام و امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. البته باید این نکته را در نظر گرفت که الان در دو جبهه فعالیت می کنم و با توجه به این که تا کنون تغربه مربیگری نداشته ام فشار مضاعفی بر من وارد می شود.
 
مربی تیم فوتسال دبیری در پایان از حمایت هوادارن این تیم تشکر کرد و گفت: هوادارن دبیری همیشه نسبت به این تیم لطف داشته اند و حامی اصلی تیم بوده اند اما متاسفانه در این فصل نتوانسته ایم اینطور که شایسته اند انتظاراتشان را برآورده کنیم. خدا را شکر که امروز با این برد کمی از خجالت این تماشاچیان درآمدیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دبیری ، مربی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار