پیام خداحافظی پیام به هواداران پرسپولیس!

باتوجه به اینکه درخشان در بازی روزگذشته پرسپولیس با پیکان دست به نعویض پیام صادقیان زده بود گویا این مساله موجبات ناراحتی بازیکن سرخپوش پایتخت را فراهم آورده و باعث شده وی از این تیم خداحافظی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل پیکان تعویض شد و به نظر می‌رسد که وی از این تصمیم درخشان ناراضی است و حتی صحبت‌هایی هم میان درخشان و صادقیان پس از تعویض انجام شد و بازیکن سرخپوشان بلافاصله به رختکن تیم خود رفت و پس از اتمام بازی نیز اظهار داشته که مشکل خاصی در اینباره با سرمربی پرسپولیس ندارد.

گفتنی است که پیام صادقیان یک روز پس از دیدار با پیکان،در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده و نوشته‌ای را به این مضمون که در نیم فصل از تیم پرسپولیس جدا خواهد شد را به نمایش گذاشته است.

صادقیان چنین بیان کرده: خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو یه سال و نیمی که پرسپولیس بودم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می‌اومد خواستم بهترین بازی‌ها رو واسه تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام بدم. فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کنه و دیگه هم تو حاشیه نمی‌ره و دیگه فکر کنم باید نیم فصل از تیم برم و پرسپولیس و از حاشیه دور نگه دارم. بازم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر می‌کنم و ازشون ممنونم. برای پرسپولیس بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم. خداحافظ.

لازم به ذکر است که حمید درخشان در نشست خبری خود پس از دیدار با پیکان اذعان داشته که برخی بازیکنان را تا نیم فصل اول حفظ می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
هر چه زودتر برو .
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۰۷:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خوش اومدی
Iran (Islamic Republic of)
salman
۰۶:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
بروپیام جان ماهمچین بازیکنایی نمیخوایم نه ما ونه پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۶:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
واقعا هموطنای خوبم ایا پرسپولیس یاهر تیم دیگه ای به بازیکنی که بخواد با یک تعویض ناراحت شه واز تیمش جدا شه احتیاج داره؟؟؟پیام جان برو زیبا بسلامت خداپشتو پناهت
Iran (Islamic Republic of)
راکی
۰۰:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۳
آخی چه کلاسی گذاشته بیچاره پیام..حتما منتظره هوادارا بخاطرش درخشان رو بندازن بیرون :D
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۴۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
بشنو وباور مکن اینها ناز میارن که قیمت شان بره بالا.
وکسی جرات تعویض آنها رانداشته باشه.
والیبال آن مقام رامیاره واین ادا ‌واطوار رانمی آورند.
ازرییس فدراسیونش بگیرتاکارت های پایان خدمت-داوری-سرپرستش در آسیاوآخریش قهرپیام خان و.....
زهی تاسف!
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۲:۳۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
برو که دیگه بر نگردی,فکر کردی کی هستی!!!؟
احمدرضا عابدزاده,مهدی مهدوی کیا,کریم باقری و هزارتا بازیکن بزرگتر از از جون واسه تیم مایه میزاشتن تو قلیونی که جای خود داری