بورسهاي آسيايي امروز نوسان داشتند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بلومبرگ، امروز شاخص سهام نيکي در بورس توکيو با چهار مميز هشتاد و سه صدم درصد افزايش معادل سيصد و بيست و يک مميز شصت و چهار صدم واحد افزايش به شانزده هزار و چهارصد و سيزده مميز هفتاد و شش صدم رسيد.

شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با يک مميز هشت صدم درصد افزايش معادل دويست و سي و پنج مميز بيست و هفت صدم افزايش به رقم بيست و سه هزار و نهصد و پنجاه و هفت مميز شصت و يک صدم واحد رسيد. بورس استراليا  وضعي همانند هنگ کنگ داشت بطوريکه شاخص سهام اس اند پي دويست در بورس سيدني با يک مميز نود و دو صدم درصد افزايش معادل هفتاد و چهار مميز بيست و پنج صدم واحد افزايش به پنج هزار و پانصد و بيست و شش مميز شصت و شش صدم واحد رسيد.

 شاخص سهام شانگهاي کامپوزيت با يک مميز شصت و پنج صدم درصد افزايش معادل سي و هفت مميز پنجاه و نه صدم واحد افزايش به دو هزار و چهارصد و شصت و چهار مميز بيست و نه صدم واحد رسيد.
 شاخص سهام کاسپي در بورس کره جنوبي با يک مميز بيست و دو صدم درصد افزايش معادل سي و چهار مميز چهل و هفت صدم واحد به يک هزار و نهصد و بيست و دو مميز سي و چهار  صدم واحد رسيد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص سهام ، بورس ، نوسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار