در معاملات امروز؛

نوسان در بورس های آسیایی

بورسهاي آسيايي امروز نوسان داشتند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بلومبرگ، امروز شاخص سهام نيکي در بورس توکيو با چهار مميز هشتاد و سه صدم درصد افزايش معادل سيصد و بيست و يک مميز شصت و چهار صدم واحد افزايش به شانزده هزار و چهارصد و سيزده مميز هفتاد و شش صدم رسيد.

شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با يک مميز هشت صدم درصد افزايش معادل دويست و سي و پنج مميز بيست و هفت صدم افزايش به رقم بيست و سه هزار و نهصد و پنجاه و هفت مميز شصت و يک صدم واحد رسيد. بورس استراليا  وضعي همانند هنگ کنگ داشت بطوريکه شاخص سهام اس اند پي دويست در بورس سيدني با يک مميز نود و دو صدم درصد افزايش معادل هفتاد و چهار مميز بيست و پنج صدم واحد افزايش به پنج هزار و پانصد و بيست و شش مميز شصت و شش صدم واحد رسيد.

 شاخص سهام شانگهاي کامپوزيت با يک مميز شصت و پنج صدم درصد افزايش معادل سي و هفت مميز پنجاه و نه صدم واحد افزايش به دو هزار و چهارصد و شصت و چهار مميز بيست و نه صدم واحد رسيد.
 شاخص سهام کاسپي در بورس کره جنوبي با يک مميز بيست و دو صدم درصد افزايش معادل سي و چهار مميز چهل و هفت صدم واحد به يک هزار و نهصد و بيست و دو مميز سي و چهار  صدم واحد رسيد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص سهام ، بورس ، نوسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار