استوریچ: بالوتلی دچار سو تفاهم شده است

دنیل استوریچ بازیکن باشگاه لیورپول معتقد است هم تیمی ایتالیایی‌اش دچار سو تفاهم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماریو بالوتلی بازیکن جوان باشگاه لیورپول در تابستان با مبلغ 16 میلیون پوند از باشگاه آث میلان به باشگاه لیورپول آمده اما نتوانست آن طور که باید و از او انتظار می‌رفت ظاهر شود مسئله‌ای که باعث شد نوک تیز پیکان انتقادات به وی که بیش از این یک گلزن بالفطره بود نشانه رود اما دنی استوریچ مهاجم باشگاه لیورپول و در واقع هم پستی این بازیکن در لیورپول که مدت زیادی است اسیر مصدومیت شده است از ستاره ایتالیایی دفاع کرد و در این خصوص گفت: ماریو بازیکن مرد فوق‌العاده ای است اما همیشه در زیر میکروسکوپ قرار دارد او همیشه مانند یک مورد خاص برای یک باشگاه عمل می‌کند و همیشه چشمهای زیادی به دنبال اوست.

اما گاهی دچار سو تفاهم می‌شود افراد بسیاری برابر او بد و ناگوار برخورد می‌کنند من رابطه‌ بسیار خوبی با او دارم من هیچ چیز نمی‌توانیم بگویم این است که او در تمرینات بسیار سخت کار می‌کند مردم به من گفته‌اند او با خستگی‌ناپذیری متفاوتی تلاش می‌کند تا بتواند به بهترین شکل برای ما بازی کند. به هر حال برای هر بازیکنی سخت است به باشگاه جدید بیاید. همه به او کمک می‌کنند در این تیم تا بتواند وی به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

بعضی از وقتها رخ می‌دهد که در گل زدن شما وقفه ایجاد می‌شود هر مهاجمی زمانی برایشان پیش می‌آید که نمی‌توانند گل به ثمر برسانند.
گفتنی است ماریو بالوتلی در جام اتحادیه برابر سواتری بالاخره گل‌زنی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار