باریک ترین تلفن دنیا با ضخامتی کمتر از 5 میلیمتر+ تصاویر

تلفن های هوشمند روزبه روز در حال باریکتر شدن می باشند، کمپانی های مختلف در تلاش اتد تا با کاهش ضخامت محصولات خود، اسمارت فون های زیباتری را به بازار عرضه کنند. در این بین شرکت های چینی مانند کمپانی Oppo پیشتازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این کمپانی با معرفی اسمارت فون R5 که از ضخامتی برابر 4.85 میلیمتر برخوردار است، توانست بار دیگر نام خود را به عنوان تولید کننده ی باریکترین تلفن هوشمند دنیا مطرح کند، این اسمارت فون در واقع نمونه ی جدید تلفن هوشمند R3 می باشد، تا قبل از معرفی R5 از سوی Oppo این رکورد با ضخامتی برابر 5.15 میلیمتر در اختیار Elife S5.1 بود. R5 علاوه بر ضخامت بدنه ی بسیار کم به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی سوپر AMOELD با رزولوشن HD، پردازنده ی 8 هسته ای اسنپ دراگون 615 از نوع 64 بیتی، دو گیگابایت رم مجهز می باشد.



دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به همراه فلاش LED، قابلیت پشتیبانی از شبکه های LTE و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از میکرو SD از دیگر مشخصات سخت افزاری Oppo R5 می باشد، یک باتری 2 هزار میلی آمپری نیز وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز R5 را بر عهده دارد، سیستم عامل این اسمارت فون Color OS نسخه ی 2 می باشد که بر مبنای اندروید نسخه ی 4.4 طراحی شده است، این سیستم عامل توانایی فراخوانی برنامه ها را بر مبنای ترسیم نام حرف اول آن ها دارد، به عنوان مثال با ترسیم حرف V می توان برنامه ی وایبر را اجرا کرد، همچنین از طریق تکنولوژی شارژ جدید Oppo  می توان باتری دوهزار میلی آمپری آن را در کمتر 30 دقیقه به میزان 75 درصد شارژ کرد.

یکی از آفت های که اسمارت فون های باریک با آن ها دست به گریبانند بحث مقاومت این محصولات در برابر فشار می باشد که کمپانی سازنده ی R5 با استفاده از چند آلیاژ مختلف از جمله فلز به خوبی توانسته R5 را به یک بدنه ی مقاوم مجهز کند، همچنین با به کار گیری از مواد مختلف توانسته گرمای حاصل از پردازش R5 را در تمامی سطح این گجت پخش کند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار