حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان ؛

احترام گذاشتن برای برخی سخت است،باید یاد بگیرند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احترام گذاشتن برای برخی سخت است اما تا زمانیکه نام تیم را به دوش می کشند به این تیم و مردمش باید احترام بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: در مجموع از بچه‌ ها تشکر می‌ کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.  بازی بدی نبود . بعد از بازی 120 دقیقه‌ ای سنگین مقابل راه‌ آهن  بچه ها نمی توانستند از این شاداب تر بازی کنند.اما  در نیمه دوم  بازی روان تری را از بازیکنانم شاهد بودید. همه دیدند که با بی‌ دقتی داور دو پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شد.

درخشان در اعتراض به واکنش ناخوشایند صادقیان در ترک زمین بازی گفت: این بازیکنان باید درک کنند که در چه تیمی بازی می‌کنند . شاید هنوز نمی دانند این تیم بزرگ است و اعتبار آن به منش بازیکن آن است . چه بازیکن تعویضی چه بازیکن نیمکت‌ نشین باید تابع تصمیمات باشند . احترام گذاشتن برای برخی سخت است اما تا زمانیکه نام تیم را به دوش می کشند به این تیم و مردمش باید احترام بگذارند. امیدوارم روزی برسد که بازیکنان پرسپولیس خبردار به احترام این تیم بایستند .
 
وی با تاکید بر اینکه در دقیقه 86 صادقیان نیمکت را ترک کرده، گفت: من این صحنه را ندیدم اما حتما او سردش بوده و به همین خاطر به رختکن رفته است.  ما دو بازی خانگی داریم و از روزی که آمدم تلاش کردم که هفته به هفته بهتر شویم. امیدوارم مصدومان ما برگردند.
برچسب ها: درخشان ، پیکان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار