مساجد و هیئت‌های مذهبی منطقه 15 تجهیز می شوند

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15، از تجهیز و آماده سازی مساجد و هیئت های مذهبی همزمان با ماه محرم در این منطقه خبر داد.

 رحمان پارسا معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: تجهیز و آماده سازی مساجد، هیئت های مذهبی و محلات 20 گانه منطقه 15 همزمان با  ماه محرم در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه اول محرم از 4 تا 4 آبان ماه سال 93 به منظور برگزاری باشکوه تر مراسم عزاداری  امام حسین(ع) در محلات 20گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
پارسا اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز، اداره بازیافت، اداره خدمات شهری، شهرداری نواحی 8 گانه و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز و آماده سازی مساجد، تکایا، هیئت‌های مذهبی و محلات 20 گانه منطقه 15، آماده باش اکیپ‌های  اجرایی بازیافت و خدمات شهری در محلات 20 گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
پارسا خاطر نشان کرد: توزیع مواد شوینده و توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت به مساجد، تکایا هیئت های مذهبی و محلات 20 گانه منطقه 15، شستشو و رفت و روب معابر و محلات، آماده باش اکیپ‌های جمع آوری پسماندهای شهری، آموزش چهره به چهره بازیافت و توزیع اقلام آموزشی بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسجد ، هییت ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار