سيد ابريشمي:

صنايع کوچک و متوسط می توانند مشکل اشتغال و رکود را حل کنند

مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي ايران با بيان اينکه جايگاه صنايع کوچک و متوسط هنوز درتوسعه اقتصادي کشور جا نيفتاده و مغفول مانده است ، افزود: اين صنايع مي تواند مشکل اشتغال و رکود در کشور را حل کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سيد محمد علي سيد ابريشمي با بيان اينکه اين شناخت به وجود امده است که صنايع کوچک و متوسط تاثير بسزايي در رفع مشکل وجود و ايجاد اشتغالزايي خواهد داشت ، گفت:‌ اما به طور شايسته به اهميت نقش اين صنايع پرداخته نشده است.

وي افزود: صنايع کوچک مي تواند با ورود و تداوم دراين عرصه توسعه اقتصادي و صنعتي را به دنبال داشته باشد و در واقع اين صنايع در شرايط فعلي تنها راه خروج اقتصاد از رکود هستند در حاليکه هنوز اين باور به وجود نيامده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بيان اينکه تلاش ما بر رسيدگي هرچه سريع تر و حل مشکلات واحدهاي صنعتي کوچک است ، تصريح کرد : تجربه تلخ بنگاه‌هاي زودبازده مانع از ارائه تسهيلات جديد از سوي بانک‌ها به واحدهاي صنعتي کوچک و متوسط شده است.

سيد ابريشمي افزود: گزارش مشکلات و آخرين وضع صنايع کوچک و متوسط به زودي به رئيس جمهور ارائه مي شود که اميدواريم بتوانيم با ارائه گزارش همه جانبه در صدد رفع آنها برآييم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتغال ، رکود ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار