زرافشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امسال در توزیع کتابها با مشکلی مواجه نشدیم/ایجاد نوآوری‌ در اجرای پروژه مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال در بحث کتاب‌های درسی حتی در شاخه فنی و حرفه‌ای و کارو دانش که معمولا در سالهای گذشته با اشکالاتی در توزیع کتابها مواجه بودیم، مشکلی نداشتیم.

 علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص نوآوری‌هایی در اجرای پروژه مهر امسال، گفت: امسال در ساختار اجرای پروژه مهر تغییراتی داشتیم به این ترتیب که ستاد کشوری این پروژه مجددا راه اندازی شد و همه معاونین وزارتخانه که مسئولیتی در پروژه مهر داشتند، در این ستاد حضور پیدا کردند.
 
وی در ادامه افزود: از بین اعضای ستاد در استانها مسئول متناظر آنان را تعیین کردیم که استانها در صورت برخورد با مشکلی بتوانند به طور مستقیم با مسئول ذیربط تماس گرفته  و مشکلات خود را برطرف کنند.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سطح استانها نوآوری‌هایی در اجرای پروژه مهر وجود داشت، اضافه کرد: مهمترین نوآوری این بود که امسال شروع سال تحصیلی با تنوعی در سطح کشور متناسب با شرایط آب و هوایی، فرهنگی اجتماعی و مذهبی، همراه بود.
 
وی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی امسال در استان خراسان در حرم رضوی و یا در استان بوشهر در سواحل خلیج فارس انجام شد و همچنین در استانهای دیگر نیز نوآوری‌هایی در این جهت وجود داشت و شروع سال تحصیلی با شور و نشاط بیشتری آغاز شد.
 
زرافشان با بیان اینکه برگزاری مانور بازگشایی مدارس اقدامی دیگری بود که امسال مجددا انجام شد، افزود: با توجه به تاکیداتی که انجام داده‌ایم مبنی بر اینکه روز اول مهر کلاسهای درس آغاز شود، استانهای کشور بر این جهت برای آنکه مدارسشان آماده شود هر چه زودتر مانور بازگشایی مدارس را انجام دادند و در این مانور کتابهای درسی و برنامه‌ هفتگی به دانش آموزان‌ تحویل داده شد و آنان با معلمان خود آشنا شدند و این خود موجب شد که روز اول مهر با جدیت آغاز شود.
 
وی خاطر نشان کرد: امسال در بحث کتابهای درسی حتی در شاخه فنی و حرفه‌ای و کارو دانش که معمولا در سالهای گذشته به جهت تنوع رشته‌ای با اشکالاتی در توزیع کتابها مواجه بودند با برگزاری مانور بازگشایی همه دانش آموزان‌ توانستند کتابهای درسی خود را دریافت کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، کتاب ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار