قلعه نویی در نشست خبری:

ما آماده برگزاری دربی در تاریخ تعیین شده نیستیم/ هر بازی برای ما حکم فینال را خواهد داشت

سرمربی استقلال تهران گفت: بدون شک برای استقلال حفظ منافع ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما آماده برگزاری دربی در تاریخ تعیین شده نیستیم زیرا بازیکنان ما خسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: این بازی و تمام بازی‌ها برای ما مهم است و شرایط ویژه خود را دارد و  حکم فینال را برای ما خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: قبلاً ما می‌گفتیم هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی اکنون باید گفت که هر بازی حکم فینال را دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قلعه نویی ادامه داد: آقایان هر فشاری که می‌خواستند به امیر قلعه نویی و استقلال تحمیل کردند اما از زمانی که تاج رئیس سازمان لیگ شده برنامه‌ها منظم‌تر شده است.

سرمربی استقلال تهران در خصوص برگزاری دربی نیز عنوان کرد: برای ما و استقلال حفظ منافع ملی مهم است ولی اگر دربی در زمان تعیین شده برگزار شود بازیکنان ما خسته‌اند.

وی در خصوص مقایسه ما با اروپا گفت: فوتبال اروپا به لحاظ زمین تمرین،  بهترین پرداختی‌ها و بسیاری از مسائل دیگر درصد بسیار بالایی است ولی بدانید که در کدام کشور لیگ آن کشور 50 روز تعطیل می شود؟

قلعه نویی خاطر نشان کرد: امیدوارم که فردا بتوانیم شاهد یک بازی خوب باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فینال ، دربی ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار