معاون وزیر خزانه داری آمریکا

به طور نظام‌مند دسترسی ایران را به نظام مالی بین‌المللی کاهش دادیم

"دیوید کوهن" معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور مقابله با تروریسم واطلاعات مالی گفت ما در مورد دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی اقدام کردیم و به طور نظام مند دسترسی ایران را به نظام مالی بین المللی کاهش دادیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، کوهن در مصاحبه با استیو کِلِمِنز از نشریه آتلانتیک گفت: ما می‌توانیم فعالیت‌های افرادی را که به دنبال اقدامات نادرست هستند مختل کنیم. ما می‌توانیم در منابع مالی مورد نیاز برای اقدامات این افراد اخلال بوجود آوریم. ما می توانیم به دنبال افراد در سراسر جهان برویم و اعلام کنیم ببینید این افراد در حمایت از برنامه هسته‌ای ایران دست دارند.

کوهن در مورد تحریم های ایران گفت : ما این تحریم ها را به شکلی منسجم و سختگیرانه بر اساس شیوه رفتار ایران اجرا کرده ایم. بنابراین، ما افرادی را که در طول سال ها از برنامه هسته ای ایران حمایت کرده اند تحریم کرده ایم. اینها شامل دلال ها ، موسسات مالی ، شرکت و افراد دخیل در کمک رسانی به برنامه هسته ای ایران بوده اند. بنابراین ، این نخستین اقدام بوده است و بعد ما به اقدامات گسترده تری رو آورده ایم و اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار دادیم که این اقدامات باعث شد ایران پای میز مذاکره بیاید. ما در مورد دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی اقدام کردیم . ما به طور نظام مند دسترسی ایران را به نظام مالی بین المللی کاهش دادیم. بنابراین این به معنای آن است که بانک هایی در ایران که برای معامله کردن با بانک های خارج کشور تلاش می کنند، در چهار یا پنج سال گذشته به طور فزاینده ای برای مبادله مالی با بانک های خارجی با مشکل روبرو شده‌اند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار