سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:

بازیکنان جیرفتی شجاعانه در لیگ برتر بازی می‌کنند

مریم جهان نجاتی بیان کرد: تیم دادگر جیرفت تیمی با پتانسیل بالا است. مسئولان و بازیکنان این تیم شجاعانه و با غیرت و متعصب در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنند.

مریم جهان نجاتی سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازیکنان تیم شهرداری سیرجان پیروزی شیرینی را هفته پیش مقابل تیم کیان صدرا فارس بدست آورده است. بازیکنان با روحیه‌ای مضاعف آماده مصاف با تیم دادگر جیرفت هستند.

وی ادامه داد: تیم دادگر جیرفت تیمی با پتانسیل بالا است. مسئولان و بازیکنان این تیم شجاعانه و با غیرت و متعصب در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنند.

جهان نجاتی ادامه داد: استان کرمان در ورزش فوتبال از پتانسیل بالایی برخوردار است. مسئولان ورزش کشور باید این استان و تیم‌های فوتبال فعال در شهرهای استان جیرفت در بخش مردان و زنان را حمایت کنند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری سیرجان افزود: تیم دادگر جیرفت همانند تیم تندیس قم می‌توانست به تعهدات عمل نکند و از حضور در رقابت‌های لیگ برتر انصراف دهد. مسئولان و بازیکنان این تیم شجاعانه به تعهداتشان عمل می‌کنند و با غیرت مقابل حریفان توپ می‌زنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم دادگر جیرفت به اندازه بضاعتی که مسئولان استان از لحاظ امکانات مالی در اختیارشان قرار داده‌اند عمل می‌کنند البته در بسیاری از مواقع بازیکنان دادگر جیرفت از بضاعتشان نیز بیشتر تلاش می‌کنند. تلاش و غیرت بازیکنان دادگر جیرفت قابل ستایش است. تیم‌ها باید برای تیم دادگر جیرفت احترام بسیاری قائل شوند.

جهان نجاتی ادامه داد: تیم شهرداری سیرجان در دیدار مقابل دادگر جیرفت با تمام قدرت ظاهر می‌شود و امیدواریم پیروز میدان شویم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار