طرح آموزش چهره به چهره پدافند غیر عامل همزمان با هفته پدافند غیر عامل در محلات منطقه 12 به منظور آمادگی هر چه بیشتر شهروندان هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه اجرا می‌شود.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره پدافند غیر عامل همزمان با هفته پدافند غیر عامل در محلات منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته پدافند غیر عامل از 4 تا 11 آبان ماه سال 93 در محلات منطقه 12 به منظور آمادی هر چه بیشتر شهروندان هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در دست اجرا است.

محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان مدیریت بحران منطقه 12 با حضور در محلات و نهاد‌های تخصصی و نواحی این منطقه اقدام به آموزش چهره به چهره پدافند غیر عامل خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره پدافند غیر عامل در محلات منطقه 12، آموزش گروه‌های تخصصی در مراکز شامل بانک ملی و بیمارستان ملی جمهوری، هلال احمر در 15 خرداد، ناحیه یک مدارس ناحیه یک از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد حسینی خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره پدافند غیر عامل در بازار بزرگ تهران و ناحیه 3 منطقه 12 با حضور کارشناسان آموزش، آمادگی، پیشگیری، پشتیبانی و اجرایی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار