محرومیت سه جلسه‌ای فردنیاند؛

مدافع پیشکسوت در کیوپی آر حمایت نمی‌شود

فردنیاند مدافع سابق تیم ملی انگلیس به دلیل اهانت به یکی از هواداران در صفحه تویتر از سوی اتحادیه فوتبال این کشور 3 جلسه از همراهی تیم محروم شد. وی هم چنین در تیم کونیز پارک رنجرز نیز حمایت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت ریوفردنیاند مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس این روزها جنجال‌های زیادی به راه انداخته و اخیرا با ادای سخنان توهین آمیز به یک هوادار در صفحه تویتر دردسر جدیدی برای خود درست کرد.
 
مدافع 36 ساله کیوپی آر پس از آنکه اظهارنظر یک زن هوادار باشگاه در مورد نیاز این تیم به جذاب مدافعان جدید را خواند واکنش تندی نشان داده و با عبارات ناشایست به این کاربراینترنتی توهین کرد.  
 
اتحادیه فوتبال انگلس پس از تحقیقدر این رابطه ریوفردنیاند را مقصر تشخیص داده و او را سه جلسه از همراهی کوینز پارک رنجرز محروم کرد. هم چنین بازیکن پیشکسوت فوتبال انگلیس به پرداخت 25 هزار پوند جریمه نقدی هم محکوم شد.  
 
لازم به ذکر استف فردیناند 81 بازی ملی در کارنامه دارد و به دلیل تجربه بالا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به همکاری با گرگ دایکه دعوت شده بود تا فعالیت‌هایی در راستای ارتقا سطح فوتبال انگلیس انجام دهد.  
 
وی که از زمان انتقال به کوینتز پارک رنجرز در فصل تابستان تاکنون نتوانست عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته باشد قصد دارد در پایان فصل رسما از دنای فوتبال خداحافظی کند.  
 
*بازیکن کیوپی آر: فردنیاند نباشد تیم اوضاع بهتری دارد

شکست مجدد کوینز پارک رنجرز در رقابت‌های لیگ برتر جزیره و کاپ حذفی انگلیس موجب شد اعتماد بازیکنان این تیم به فردنیاند از بین برود.پس از شکست 2 بر صفر دوشنبه کیوپی آر مقابل استون ویدا بار دیگر هم تیمی‌های فردنیاند عنوان کردند اگر وی در کیوپی آر نباشد آنان به طور حتم اوضاع بهتری خواهند داشت. مربی و دیگر اعضای این تیم خط دفاع را بسیار متزلزل می‌دانند و امیدوار هستند در ماه ژانویه بتوانند مدافع جوانتری به ترکیب تیم اضافه کنند. 

انتهای پیام /

برچسب ها: مدافع ، تیم ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار