در دهه اول ماه محرم؛

با ویِژه برنامه "حریم محرم" رادیو ایران همراه شوید

رادیو ایران به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و نهضت عاشورا، برنامه ای با عنوان "حریم محرم" را تقدیم علاقمندان می كند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ محمد بخشایش تهیه كننده برنامه «حریم محرم» با اعلام این خبر گفت: در این ویژه برنامه با خانواده مداح مرحوم "حاج اكبر ناظم" مداح قدیمی اهل بیت درباره خصوصیات مداحی وی، نوحه سرایی نوستالژیك و مقتل خوانی او گفتگو می شود. 

وی خاطر نشان كرد: نگاهی به زندگی مرشد چلویی یكی از پیرغلامان حضرت ابا عبدالله وپخش آیتم های مختلفی با عناوین عشق یعنی یك كلام ، سلسله موی دوست، قتلگاه ، آداب عاشقی، محرمان حریم حرم، بیقرار توام، از نینوا تا نینوا، حسینیه عاشقان، در باب مقتل خوانی، بررسی اهداف قیام عاشورا، مرام نامه عاشقان حسینی هر روز یك عهد نامه، پخش مداحی ها و سینه زنی اصیل و قدیمی با قدمت پنجاه سال با صدای مداحان اصیل تهرانی ، مرور زندگی جانبازان ، برپایی مراسم عزاداری به سبك و سیاق رادیویی با حضور مخاطبان و با ذكر یك حماسه و در ك مخاطبان از واقعه عاشورا از دیگربخشهای برنامه است.

علاقمندان می توانند از روز شنبه دهم آبان ساعت 17:10 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM ردیف90 MHz  و AMردیف  900 kHz دریافت نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار