جاودانگی در شبكه شما به روی آنتن می رود

مرام پهلوانی در كشتی باچوخه در خطه خراسان شمالی را در تله فیلم جاودانگی از شبكه شما ببینید .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی تله فیلم " جاودانگی "كاری از سیمای شبكه استانی اترك پنج شنبه هشتم آبان ساعت 23 از شبكه سراسری " شما " پخش می شود .

تولید این تله فیلم در سال 91 همزمان با مسابقات كشتی و چوخه قهرمانی كشور در اسفراین آغاز شد . تله فیلم جاودانگی ، به موضوع مرام پهلوانی در كشتی باچوخه می پردازد . ابوالفضل پورعرب ، عنایت بخشی، جمشید صفری ، سعید هرانف ، مصطفی غلامی آبادانی ، سارا جنتی ، سارا نازپرور و مخدره چوبدار در این تله فیلم نقش آفرینی كرده اند .
 
 این تله فیلم روایت دو پهلوان كشتی (رسول و جواد) با چوخه است كه یكی از آنها (جواد) در حین تمرین (با رسول) به طور تصادفی كشته شده و رسول به قتل متهم می شود. حاج ولی معتمد محل در پی رضایت گرفتن از خانواده مقتول و بازگرداندن رسول به میدان برای شركت در مسابقات كشتی با چوخه قهرمانی كشور كه همه ساله چهاردهم فرودین ماه برگزار می شود است. در این حین برای آنها اتفاقاتی رقم می خورد كه سرنوشت شان را تغییر می دهد.

گفتنی است؛ تله فیلم "جاودانگی" به مدت 90 دقیقه با تهیه كنندگی محسن دانشور و كارگردانی محسن توكلی و به سفارش صدا و سیمای مركز خراسان شمالی ساخته ‌شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، شما ، آنتن ، فیلم ، جاودانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار