اصفهان؛

برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانان 24 شهر استان اصفهان در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از برگزاری دوره های آموزشی مختلف امداد و اطفاء 24 شهر شمالی و شرقی استان اصفهان در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، سیدمهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دوره های آموزشی بر اساس دستورالعمل استانداری اصفهان با ارائه هفت مبحث مقدماتی مربوط به حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.

وی افزود: شرح وظائف آتش نشانی و فرد آتش نشان، تئوری حریق، شناخت انواع خاموش کننده ها، آبرسانی در عملیات اطفاء حریق، آشنایی با انواع پمپ و کاربرد آنها، شناخت انواع دستگاههای تنفسی و آشنایی با انواع نردبان و کار با آنها را از جمله این مباحث آموزشی بود.

به گفته وی، نفرات معرفی شده پس از قبولی در آزمون های مربوطه در دوره های تخصصی و پیشرفته آتش نشانی شرکت می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود:دوره های آموزشی مختلف امداد و اطفاء 24 شهر شمالی و شرقی استان اصفهان با هدف یکسان سازی آموزش های کارکنان آتش نشانی های این استان انجام شد.

مجدالاشرافی در پایان اظهارداشت: 83 نفر از شهرهای نائین- نطنز آران و بیدگل - بادروداردستان خالدآباد مهاباد زواره ابوزیدآباد نوش آباد سفیدشهرجوشقان قالی قمصر برزک مشکات نیاسر کامو فرخی انارک جندقبافران خور و طرق رود در اولین دوره برگزاری آموزشهای 24 شهر شمالی و شرقی استان اصفهان شرکت کردند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، مدیر ، عامل ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.