کرمان؛

موسسه عسکریه در کرمان هتل وتله کابین احداث می کند

مدیرعامل موسسه عسکریه کشور گفت: موسسه مالی عسکریه در برنامه آینده نزدیک خود علاوه براجرای تله کابین کرمان برای احداث هتل نیزاقدام می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،حجت الاسلام سید امین جوادی در نشست مطالعات مسیر تله کابین کرمان وانعقاد همکاری با شهرداری کرمان که دراستانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: اغلب پروژه های موسسه عسکریه توسط کارشناسان متخصص این موسسه ردیابی می شوند.

وی بیان کرد: ایجاد مسیر دستvسی جاده ای برای تله کابین کرمان نیز به زودی پیگیری می شود.

مدیرعامل موسسه عسکریه تصریح کرد: موسسه عسکریه ایجاد نیروگاه را نیز در برنامه دارد که بازدیدهایی شده وموسسه آمادگی دارد در مکان هایی که تجمع صنایع زیاد باشد به ایجاد نیروگاه برق اقدام کند.

جوادی تصریح کرد:موسسه عسکریه در مشهد نیز هتل دارد وتمایل به ساخت هتل در بسیاری از استانها وجود دارد.

وی افزود: اگر در موقعیت مکانی مناسبی زمین در اختیار موسسه گذاشته شود حاضر به ایجاد هتل هستیم زیرا با توسعه صنعت گردشگری در داخل کشور در ارتباط است.

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری عسکریه با بیان اینکه شهرداری کرمان ارتباط خوبی با موسسه دارد گفت: اگر همکاری در استان کرمان جدی وپیگیر باشد وزودتر به مفاهمه برسیم کار را شروع می کنیم.

جوادی با بیان اینکه نیروگاه برق را در محدوده های صنعتی کرمان باید راه انداخت ، افزود:ایجاد نیروگاه در محدوده های صنعتی ضمن نتیجه سریع دسترسی به گاز به عنوان سوخت نیروگاه را نیز تسهیل می کند.

وی با بیان اینکه موسسه عسکریه ایجاد مرکزی برای سامان دهی مشاغل مزاحم در کرمان را به عنوان الگوی کشوری در برنامه دارد اظهار کرد:در 4نقطه شهر کرمان مرکزی برای ساماندهی مشاغل مزاحم وایجاد چهره ای زیبا برای جذب توریستها در برنامه است.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: عسکریه ، هتل ، مشاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.