رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در سخنانی تاکید کرد کمک تسلیحاتی ایران وضعیت ارتش لبنان را برای مقابله با تروریست‌ها هذه

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "محمد رعد" روز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه ما نخستین طرفی بودیم که در مقابل تروریست‌های تکفیری قرار گرفته و آنها را در تمامی نقاط شکست دادیم، افزود: ما در هیچ زمانی از تجاوز اسرائیل غافل نخواهیم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با تکفیری‌ها به دلیل اینکه این افراد در پشت برخی از مردم که حامی آنها هستند، پنهان می‌شوند کمی وقت‌گیر است، گفت: جان غیرنظامیان برای ما مهم است؛ ما خواستار این هستیم که اقشار سیاسی و مذهبی در لبنان به زندگی در کنار یکدیگر در جامعه و کشوری یکپارچه و واحد بازگردند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان همچنین با تاکید بر لزوم تقویت ارتش این کشور و تسلیح آن، افزود: حزب‌الله از هدیه نظامی غیرمشروط و رایگان ایران استقبال می‌کند.

"رعد" در ادامه خواستار پذیرش هدیه نظامی ایران از سوی دولت لبنان شد و تاکید کرد: کمک تسلیحاتی ایران وضعیت ارتش را در مقابله با تروریست‌هایی که لبنانی‌ها را متحد ساخته، تقویت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علت تاخیر و تردید در پاسخگویی به هدیه نظامی ایران به ارتش لبنان را نمی‌دانیم، افزود: هدیه نظامی ایران غیرمشروط و در راستای منافع عالی حاکمیت و کشور است و هر کسی که آن را قبول نکند، به حاکمیت ملی تعرض کرده است. 

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار