10 هزار بانوی مبلغ از 400 مدرسه علمیه به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سکینه منظری مسوول تبلیغ و تربیت مبلغ مرکز مدیریت حوزه های خواهران با استناد بر سخنان مقام معظم رهبری  مبتنی بر سبک زندگی بیان کرد: بانوان مبلغ باید نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند، چرا که در سبک زندگی اسلامی معنویات بر مادیات مقدم است و باید ابعاد و ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی برای مردم تشریح شود.

منظری با اشاره به اغاز ماه محرم گفت: مبلغین باید توجه داشته باشند که بهره‌مندی از نفوذ کلام و جاذبه امری ضروری در تبلیغ است ولی به تنهایی کافی نیست و باید در موقعیت‌های زمانی و مکانی مبلغان نسبت به مخاطب خود تغییر رویکرد بدهند، گرا که برای تبلیغ دین نمی‌توان برای همه افراد یک نسخه پیچید.
 
وی افزود: اعزام بانوان مبلغ به دو صورت در مناسبت های مختلف در ایام دهه محرم و صفر، ماه مبارک رمضان، دهه سوگواری حضرت زهرا(س) و بدون مناسب های سال با عنوان محتواهای آموزشی و دینی وارد مراکز علمی و دانشگاهی و مجامع عمومی می شوند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان از 400 مدرسه علمیه به سراسر کشور در این ماه ا اظهارکرد: ماه محرم ماهی است که اثرگذاری زیادی بر روی مردم دارد وامروز بشریت تشنه حقیقت است و باید مبلغان در فعالیت‌ها و برنامه‌های تبلیغی خود به بیان ویژگی‌های تاریخی عاشورا بپردازند.

منظری در پایان در مورد نحوه پاسخگویی به سوولات و شبهات دینی و مذهبی عنوان کردخواهران مبلغ در فعالیت‌های تبلیغی باید نسبت به ارائه آگاهی‌های صحیح به جامعه در خصوص مسائل سیاسی توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.