سرپرست تیم فوتبال بانوان دادگر جیرفت:

نیم فصل بازیکن جذب و بر لیگ ماندنی می‌شویم

ربابه دادگر بیان کرد: باشگاه دادگر جیرفت قصد دارد در نیم فصل با جذب بازیکنان جدید، تیم را در این رقابت‌ها حفظ کند.

ربابه دادگر سرپرست تیم فوتبال بانوان دادگر جیرفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مسئولان استان کرمان، شهر جیرفت علی رغم انتشار اخباری در خصوص مشکلات مالی تیم دادگر و عدم حضور حامیان مالی مناسب متاسفانه تاکنون هیچ گونه حمایت و پشتیبانی‌ مالی از تیم انجام نداده‌اند.

وی ادامه داد: تیم مسئولان و بازیکنان تیم دادگر جیرفت علی رغم بی‌توجهی‌های مسئولان استان اما همچنان ثابت قدم و همدل در تیم استوار هستند و با قدرت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت می‌کند.

دادگر تصریح کرد: بازیکنان تیم دادگر جیرفت این هفته برای دیدار با شهرداری به سیرجان سفر می کنند. بازیکنان تمرینات مناسبی را انجام داده‌اند و با روحیه بالا به مصاف تیم پرقدرت شهرداری سیرجان می‌روند. تیم شهرداری سیرجان از بازیکنان حرفه‌ای و با قدرت بهره‌مند است. تجربه بازیکنان تیم شهرداری سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنانمان بیشتر است. تیم دادگر جیرفت پنج شنبه ظهر به سیرجان سفر می‌کند با انجام استراحتی مناسب جمعه با قدرت به مصاف تیم شهرداری می رویم.

وی افزود: هدف مسئولان تیم دادگر جیرفت در این دوره از رقابت‌ها ماندن در رقابت‌های برتر است برایمان فقط همین موضوع ارجحیت دارد و بر مسئله دیگری متمرکز نیستم.

وی ادامه داد: مسئولان تیم برای تحقق این موضوع نیم فصل بازیکنان جدیدی را در پست‌های مختلف جذب می‌کند. با رفع نقاط ضعفمان و تقویت نقاط مثبت تیم، در رقابت‌های برتر ماندنی می‌شویمو

دادگر تصریح کرد: تیم دادگر جیرفت نخستین حضورش را تجربه می‌کند در دوره بعدی با بهره‌گیری از تجربه حاصل شده در نحوه تیم داری و درآمدزایی و چگونگی میزبانی به مراتب موفق‌تر عمل می کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار