وزارت خارجه روسیه از رژیم صهیونیستی خواست تا ادامه شهرک سازی‌ها در سرزمین‌های اشغالی را متوقف کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز خواستار متوقف شدن ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شد.

الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه گفت: طرح اسرائیل برای توسعه شهرک سازی در هر بخشی از سرزمین‌های اشغالی فلسطین با قوانین بین المللی منافات دارد و سبب نگرانی شدید می‌گردد.

لوکاشویچ گفت: نگرانی اصلی از این است که این طرح‌ها بیت المقدس شرقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ و به این دلیل که این منطقه نزد ادیان الهی مقدس است ، هرگونه اقدام بررسی نشده یکجانبه سبب پیامدهای وخیم بلند مدت می‌گردد.

این دیپلمات روسی در پایان گفت: از این رو ما مصرانه از مقامات اسرائیل می‌خواهیم که از ادامه شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله بیت المقدس شرقی خودداری نمایند و ضروری است که همه طرفها در این مرحله دشوار آنچه که لازم است را برای جلوگیری از وخیم کردن اوضاع بکار گیرند و بر گامهای مثبت مشترک بر اساس احترام به قوانین بین المللی تکیه کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
رریم صهیونیستی با رهبری سیاستمدار احمقی مثل نتانیا هو دارد با آتش بازی میکند . تجربه نشان داده است که این رژیم مرتجع و جنایتکار اصلا تحمل زور را ندارد . فلسطین ها باید در کرانه باختری با سازماندهی شروع به مقابله با این اشغالگران بنمایند .
آخرین اخبار