بک منبع محلی در استان دیالی عراق فاش ساخت، گروه تروریستی داعش در افتتاح اولین مدرسه برای ترویج افکار تکفیری خود در ناحیه "السعدیه" واقع در شمال شرق بعقوبه شکست خورد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران بک منبع محلی در استان دیالی عراق فاش ساخت، گروه تروریستی داعش در افتتاح اولین مدرسه برای ترویج افکار تکفیری خود در ناحیه "السعدیه" واقع در شمال شرق بعقوبه شکست خورد.

این منبع در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: گروه تروریستی داعش در افتتاح اولین مدرسه ابتدائی برای آموزش کودکان در ناحیه "السعدیه" پس از اتمام نقاشی مدرسه به رنگ سیاه و ثبت شعار خود بر آن، شکست خورد.

این منبع  که خواست نامش فاش نشود، افزود: " این گروه تروریستی از خانواده‌های باقی مانده در این منطقه خواست تا کودکان خود را برای تعلیم و آموزش به این مدرسه بفرستند، ولی جز تعداد محدودی که آن هم از فرزندان فرماندهان و عناصر خود داعش بودند به این درخواست پاسخ ندادند که این امر مانع از افتتاح این مدرسه شد و توضیح داد که این شکست گروه تروریستی را به اعمال خشونت علیه خانواده‌ها واداشت.

این منبع تاکید کرد که دلیل این شکست، عدم پذیرش افکار گروه تروریستی داعش و تعدی آن به  ارزش‌ها و مقدسات آنان دانسته و اشاره کرده است که این خانواده‌ها شروع به تخلیه این منطقه نموده‌اند.

گفتنی است، گروه تروریستی داعش، چندی پیش بر ده‌ها مدرسه در ناحیه السعدیه تسلط یافته بود و برخی از آن را ویران و یا به آتش کشیده بود و در مقابل سعی داشته تا برخی از آن را برای اشاعه افکار تروریستی خود، بازگشایی کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار