سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اعلام کردن لیست مازاد کار درستی نیست و باید بگویم که هنوز لیست مازاد را اعلام نکرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان، سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار تمیش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک پیکان کادر فنی خوبی دارد و از بازیکنان مستعدی بهره می‌برد و بطور قطع برای کسب 3امتیاز به بازی می‌آید.

وی در ادامه افزود: این تیم جام حذفی را از دست داده و برای اعاده حیثیت می‌آید، ما برای کسب 3امتیاز به زمین می‌رویم و به این 3امتیاز نیاز داریم.

سرمربی پرسپولیس تهران درخصوص مصدوم و محروم‌ها در تیم عنوان کرد: بدون شک مصدوم‌ها همراه تیم بوده‌اند دو تن از بازیکنان قرار است پس از تحت نظر گرفتن پزشکان تیم شرایط بازی را پیدا کنند ولی دغاغله شرایط بازی را  ندارد و شکل جعفرپور نیز حل شده  است.

وی در خصوص لیست مازاد تیم پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه بعضی از سایت‌ها نوشته‌اند که من لیست مازاد را اعلام کرده‌ام در حالی که چنین نبوده و نیست و انتشار این گونه اخبار چندان کار درستی نیست شما تا مطمئن نشده‌اید مطلبی را انتشار ندهید.

درخشان بیان کرد: بدون شک ما هنوز چیزی را مبنی بر لیست مازاد اعلام نکرده‌ایم باید ببینم که در چه نقاطی ضعف داریم تا بازیکن مورد نظر را جلب کنیم ولی تا از مطلبی یا موضوعی صحت پیدا نکرده‌اید این خبر را انتشار ندهید.

سرمربی پرسپولیس تهران در مورد سیستم چرخشی دروازه‌بان‌ها نیز اذعان کرد: این مسئله به هیچ وجه تازگی ندارد، شما رئال مادرید را نگاه کنید دروازه‌بان بزرگی مثل کاسیاس را در جام باشگاه‌های آسیا استفاده می‌کند و در لیگ اسپانیا از دروازه‌بان بعدی استفاده می‌کند ملاک ما کمتر اشتباه کردناست و ربطی به سیستم چرخشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار