مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: به دلیل تقارن 13 آبان ماه با عاشورای حسینی، راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در شهرستان سمیرم، 11 آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدعلی صابری در آخرین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت مراسم یوم الله13 آبان ماه که در محل مدیریت آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فلسفه روز عاشورا نهفته است.

وی با بیان اینکه در این روز سه حماسه عظیم تاریخی در شکل گیری تاریخ مبارزات ضداستکباری ملت ایران نقش دارد تصریح کرد: 13 آبان ماه برگ زرین و مقطعی حساس برای انقلاب اسلامی ایران است که هرساله مردم با حسیضور پرشور در راهپیمایی ضداستكباري 13آبان، روحيه استكبارستيزی خود را به نمایش می گذارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به تقارن 13آبانماه امسال با عاشورای حسینی گفت: بر اساس هم اندیشی های صورت گرفته در ستاد هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13آبان ماه، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در روز یکشنبه 11 آبانماه در سمیرم برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح با حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه از مدارس شهر به سمت میدان معلم انجام می شود.

صابری با تاکید بر ضرورت توجه و آگاهی جوانان به توطئه های دشمنان تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، نماد بارزی از تبعیت ملت ایران اسلامی از قیام عاشورای حسینی در مبارزه با ظلم و زیاده خواهی دشمنان نظام اسلامی است

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اصفهان ، مسئول ، شورای ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.