نمایشگاه "بازل" سوئیس و مدرسه هنری "لندن" اقدام به برگزاری دوره‌ای برای مجموعه داران تازه ‌کار هنگ‌کنگی کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت‌نیوزپیپر، دانشگاه هنگ‌کنگ با همکاری مرکز هنری "بازل" در سوئیس و مرکز "سنت‌مارتین" در لندن، اقدام به برگزاری دوره‌ای با هدف آموزش به نوآموزان مجموعه‌داری هنر در هنگ‌کنگ کرده است.

این برنامه آموزشی، دانش‌جویانی از "مدرسه حرفه‌ای هنر" و "مرکز آموزش مستمر" را در برمی‌گیرد، دانش‌جویان طی این دوره با نحوه خرید و مدیریت کردن یک مجموعه هنری و نیز سرمایه‌گذاری هنری آشنا خواهند شد.

این دوره 8 روزه برای 25 هنرآموز علاقه‌مند به مجموعه‌داری با تمرکز بر حوزه نقاشی و چشم‌اندازهای هنری کشورهای آسیایی و غربی، از ماه ژانویه آغاز به کار خواهد کرد. هزینه شرکت در این دوره 3700 دلار است و شرکت کنندگان برای شرکت در این دوره دارای مدرک لیسانس یا معادل آن باشند.

"کن‌وانگ" مسئول اصلی مدرسه حرفه‌ای هنر می‌گوید: این دوره با برنامه‌های آموزشی که توسط مراکز مزایده برگزار می‌شوند، رقابت می‌کند، هدف این مراکز به مزایده گذاشتن شاهکارهای هنری و فروش آنها است در صورتی که در نمایشگاه هنری ما گستره وسیع تری از آثار هنری با قیمت‌های منطقی‌تر به نمایش گذاشته می‌شوند و دیگر تصمیم با هنر‌آموزان است که کدام یک از این دو را برای شروع کار مجموعه‌داری در هنر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.