رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار گفت: شهرستان مذکور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در عرصه گردشگری برخوردار است و ضرورت توجه به هر چه بیشتری از سوی شهرداران این منطقه به حوزه کورد اشاره را می‌طلبد.

فرشید ستایش راد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهریار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به توانمندی‌های شهرستان مذکور عرصه‌های گوناگون و موقعیت خاص منطقه‌ای و جغرافیایی این ناحیه اظهار داشت: ضرورت تقویت هر چه بیشتر زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهرستان مورد اشاره احساس می‌شود و انتظار داریم مدیریت شهری و شهرداران این منطقه توجه هر چه بیشتری را به این عرصه توانمند، مبذول دارند.

وی در ادامه افزود: در اولویت قرار دادن طرح‌های گردشگری از سوی مدیریت شهری و ارائه زمین‌هایی با تغییر کاربری می‌تواند در ارتقا زیرساخت‌های گردشگری شهریار موثر واقع شود و در صورت تحقق آن، چنین قابلیتی وجود دارد تا با جذب و مشارکت بخش خصوصی زمین‌هایی با کاربری گردشگری به فراخور نیاز و شرایط، تجهیز و کارآمد شوند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: بافت طبیعی، اقلیمی و تاریخی شهرستان شهریار و همجواری با پایتخت از شاخص‌هایی است که می‌توان با تکیه بر آن، شهرستان شهریار را در عرصه گردشگری استان تهران به نحو قابل توجهی ارتقا بخشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار