حسینی: جناح چپ را با عالیشاه به جناح قدرت بدل می‌کنیم /سوشا نشان داد به وقتش ناجی پرسپولیس است

مدافع چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با چند پیروزی به صف مدعیان بر می‌گردیم. من و عالیشاه هم می‌خواهیم جناج چپ را به جناح قدرت پرسپولیس تبدیل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛میثم حسینی افزود: راه آهن با رسیدن مصدومانش و بعد از اردویی که داشتند به تیمی کاملا متفاوت با آنچه در لیگ دیده بودیم بدل شده بود. البته همه چیز طبق همان آنالیزی بود که به ما داده بودند و اگر ما سطح آمادگی خودمان را بالا نبرده بودیم شاید به مشکل می‌خوردیم اما توانستیم به شکلی عمل کنیم که حریف در تمام طول بازی تحت تاثیر  ما باشد. بچه‌ها در این بازی نشان دادند می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند.
 
وی درباره تقابل با جناح راست راه آهن ادامه داد: همه می‌دانند جناح راست راه آهن، نقطه خوب آنها است. با عالیشاه قرار گذاشته بودیم هر وقت آنها نفوذ کردند من توپ را پشت دفاع آنها برای عالیشاه بیندازم که او هم چند بار روی این نفوذها خلق موقعیت کرد و شرایط طوری شد که در نیمه دوم اصلا جلو نیامدند. فکر می‌کنم من و امید زوج خوبی شده‌ایم و می‌خواهیم جناح چپ را به جناح قدرت پرسپولیس بدل کنیم.
 
مدافع چپ پرسپولیس درباره بازی با پیکان هم خاطرنشان کرد: پیکان بازی‌های قبلی را برده است و روحیه خوبی دارد که برای بازی با پرسپولیس انگیزه فراوان هم به آن اضافه می‌شود ولی ما هم بعد از بازی با راه آهن روحیه و انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌ایم. اصلا اینطور نیست که در لیگ ناامید باشیم. شرایط لیگ طوری است که با گرفتن چند سه امتیاز پی در پی می‌توانیم به بالای جدول برسیم. البته پیکان با غلبه بر تراکتورسازی در تبریز نشان داد که باید کاملا حساب شده برابر آن قرار گرفت. ما بازی‌های پیش از دربی را انجام می‌دهیم که بسیار تعیین کننده است. ما به امتیازات همه بازی‌ها نیاز داریم و هیچ بازی را فدای بازی دیگر نمی‌کنیم. اتفاقا باید دو بازی برابر پیکان و گسترش فولاد را ببریم تا هم برای جدول امتیاز جمع کنیم و هم در شرایط بهتر به دربی برسیم.
 
چپ پای پرسپولیس درباره عدم حضور در ضربات پنالتی و شهره بودن چپ‌ها بر جذاب کردن ضربات پنالتی تصریح کرد: شاید این حرف و حدیث وجود داشته باشد اما چپ پاها پنالتی‌های خیلی خوب هم می‌زنند و با هوش هم هستند. من هم خوب پنالتی می‌زنم و انگیزه‌اش را هم داشتم. من هم به سمت چپ و هم به سمت راست پنالتی می‌زنم ولی به هر حال در آن لحظات همه چیز باید با صلاحدید کادر فنی انجام شود.
 
حسینی ادامه داد: دوست دارم همینجا به نوبه خودم از همبازیانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. ما برابر سایپا هم اصلا مستحق شکست نبودیم. در آن بازی و درباره بازی با راه آهن در عمل موقعیت آن چنانی به حریف ندادیم. همچنین باید از سوشا هم تشکر ویژه‌ای بکنیم.
 
او در بازی با راه آهن خیلی خوب کار کرد. بعد از دریافت گل روحیه خودش را حفظ کرد و با حفظ صبوری و تمرکز به تیم کمک کرد و در نهایت نشان داد وقتش که برسد می‌تواند ناجی پرسپولیس باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، مدافع ، چپ ، پا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار