یک کارشناس مذهبی گفت: بی اطلاعی از آینده و عدم داشتن ایمان قوی به خدا از مهم ترین علل گرایش مردم به سمت رمال‌ها و فالگیر‌ها است.

حجت الا سلام حمید رضا رحمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سحر و جادو با توجه به آیات قرآن امری واقعی از نظر خدا کاری باطل است، عنوان کرد: سحر نه تنها ابزار سازندگی نیست بلکه باعث تخریب هم می‌شود.
 
وی ادامه داد: فالگیر‌ها افرادی حقه باز هستند و حتی کسانی که در این زمینه تبحر لازم را دارند انگیزه ای جز تخریب زندگی مردم ندارند.
 
 این مشاور مذهبی، تصریح کرد: گاهی افراد در زندگی زناشویی با یک رفتار اشتباه دچار مشکل می‌شود اما بدون تغییر در رویه‌ی خود و با مراجعه به فالگیر‌ها و دعانویس‌ها سعی در بهبود بخشیدن به زندگی خود را دارند.
 
 حجت الا السلام رحمانی با اشاره به این مطلب که رمال‌ها و حتی جن گیر‌ها خود افراد گرفتاری هستند  بیان کرد: این گروه از افراد در واقع تسخیر جن شده‌اند و با آن‌ها روابط متقابل دارند و چون خودشان افرادی گرفتار هستند این گرفتاری به مردم هم سرایت کرده و باعث تکرار دفعات مراجعه خواهد شد.
 
 وی همچنین اظهار کرد: افرادی که به فالگیر‌ها مراجعه می کنند به مراتب مشکلات بیشتری نسبت به کسانی که خود را گرفتار افراد سودجو نکرده‌اند خواهد داشت.
 
حجت الالسلام رحمانی خاطر نشان کرد: باید با انجام کارهای فرهنگی ایمان مردم به خدا را افزایش داده و به وسیله‌ی رسانه های دیداری و نوشتاری آگاهی آن‌ها را بالا ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار