رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست بدون مجوز هیأت رئیسه مجلس مکتوبی را در صحن علنی توزیع نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 7 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به نمایندگان، گفت: نمایندگان چیزی را در مجلس توزیع نکنند مگر آنکه اجازه آن را از هیأت رئیسه گرفته باشند زیرا الان برخی تذکر دادند که چیزهایی در مجلس توزیع می‌شود.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: انصاری یادداشتی به من دادند مبنی بر اینکه نامه معرفی نیلی احمدآبادی ساعت 11 و 55 دقیقه تحویل دفتر هیأت رئیسه مجلس شده است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاملا درست است ولی با توجه به اینکه مجلس تعطیل شده بود فرصت اینکه این نامه را در صحن علنی بخوانیم، وجود نداشت و من پرسیدم چرا اینقدر دیر این کار را انجام دادید زیرا من خودم جلسه صبح را اداره می‌کردم، گفتند می‌خواستند بیوگرافی و سایر موارد را ضمیمه‌اش کنند که دیر شد ولی درست است که این نامه ساعت 11 و 55 دقیقه تحویل هیأت رئیسه شد.

گفتنی است، توضیح رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به قسمتی از سخنان الیاس نادران بود که خطاب به وزیر پیشنهادی اعلام کرد: اگر شما گزینه جدی برای دولت و تصدی پست وزارت بودید، شما را اول به رسانه‌ها معرفی نمی‌کردند و بعد به مجلس.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مجلس ، علنی ، رای اعتماد ، دولت ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار