به
گزارش
گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این نشست که در محل این فدراسیون و
با حضور حمید رضا مهرعلی رئیس فدراسیون برگزار شد، مازیار ناظمی اظهار
داشت: روابط عمومی ها می توانند نقش روشنگر و هدایتگر خود را در رساندن
اطلاعات درست، مناسب و به موقع بیش از پیش ایفا کنند.
وی
افزود: امروز عصر ارتباطات است و هر روز بر تعداد وسایل ارتباط جمعی و روش
های نوین ارتباطی افزوده می شود و قطعا هر روابط عمومی که بهتر و مطلوبتر
بتواند از این ابزار استفاده کند، در رسیدن به اهداف مد نظر فدراسیون خود
قوی تر خواهد بود.
ناظمی
در ادامه در خصوص امتیازبندی فدراسیون های ورزشی برای رتبه بندی آن ها در
پایان سال جاری نیز گفت: ملاک ارزیابی از روابط عمومی فدراسیون ها باید با
توجه به داشته های آنان و امکاناتی که دارند لحاظ شود، چرا که در بسیاری از
مواقع نمی توان از همه روابط عمومی ها توقع یک کار مشخص را داشت.
در
ادامه این نشست، حمیدرضا مهرعلی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص نقش روابط عمومی ها در تسریع امور
فدراسیون ها و جامعه هدف آنان اظهار داشت: جای خالی یک شبکه اجتماعی و
اطلاع رسان در حوزه ورزش به شدت احساس می شود.
وی
گفت: این فدراسیون آمادگی دارد با مشارکت سایر فدراسیون ها و همچنین وزارت
ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جهت راه اندازی یک شبکه اجتماعی
ورزشی و اطلاع رسان همکاری داشته باشد و بدنه ورزش و روابط عمومی فدراسیون
های ورزشی نیز نیروی انسانی مورد نیاز برای راه اندازی این بخش را در
اختیار دارند.
مهرعلی
ادامه داد: در این شبکه اجتماعی مردم و علاقه مندان به رشته های مختلف
ورزشی می توانند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود بپردازند و در جریان آخرین
تحولات در حوزه های مختلف قرار بگیرند.
وی
گفت: با توجه به اینکه بسیاری از ورزش ها فرصت دیده شدن در رسانه ها و
جراید را پیدا نمی کنند، از این طریق می توانند با جامعه هدف خود ارتباط دو
سویه و موثری را برقرار کنند.
در
این نشست، علاوه بر کارشناسان حوزه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان،
مدیران روابط عمومی های فدراسیون های والیبال،تیراندازی، دوومیدانی،
تکواندو، پزشکی ورزشی و کاراته نیز حضور داشتند.
انتهای پیام /