مربی پرتاب دیسک گفت: کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی نیاز به تزریق خون تازه‌ای دارد تا با تغییر افراد، اهداف تازه‌ای مشخص کنند.

عباس صمیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیان داشت: در خصوص نتیجه مسابقه اینچئون می‌توان گفت بزرگترین اشتباه تک‌روی و رفتار خودسرانه مسئولان فدراسیون و ورزشکاران دانست، همانطور که بچه آینه پدر و مادر است، ورزشکاران دو و میدانی نیز آینه فدراسیون هستند و نمی‌توان تنها فدراسیون یا ورزشکار را مقصر شناخت.

وی افزود: رشته دو و میدانی به نوبه خود در میان دیگر ورزش‌ها مظلوم واقع شده است و با این حرف‌هایی که از سوی ورزشکاران، فدراسیون شده باعث می‌شود که مسئولین این رشته را ترد کنند.  
 
قهرمان اسبق پرتاب دیسک کشور تصریح کرد: ورزشکاران برای پیشرفت به باشگاه‌های مجهز، مسابقات مختلف و برون‌ مرزی احتیاج دارند تا بتوانند با کسب تجربه خود را به اوج برسانند و این مهم با برنامه‌ریزی فنی و درست صورت می‌گیرد. 

صمیمی اظهار داشت: متأسفانه مسئولان کمیته فنی به دلیل بی‌تجربگی، تصمیمات نادرستی گرفتند و همه را به چالش کشیدند، با این تفاسیر باید تغییراتی در این بخش صورت گیرد و تاکید می‌کنم فدراسیون احتیاج به خون تازه‌ای تا بتواند در این مسابقات بزرگ به نتایج دلخواه برسند. 

مربی پرتاب دیسک کشور گفت: در فدراسیون افرادی حضور دارند که از 30 سال پیش حرف می‌زنند اما شرایط حاضر بسیار متفاوت از گذشته می‌باشد و بایستی با زمان پیش رفت تا دو و میدانی ایران جایگاهی را در جهان به خود اختصاص دهد که لیاقت آن را دارد اما مسئولان و خبرنگاران غیرحرفه‌ای در این میان، عرق ملی ورزشکاران را زیر سوال بردند درصورتیکه همین ورزشکاران جزء مدال آوران کشور بودند و اگر در مسابقه‌ای نتوانستند مدال کسب کنند آن‌ها را تحریک نکنیم چرا که همه ما مقصر هستیم و فدراسیون که متولی این رشته محسوب می‌شود باید هرچه زودتر این محیط مسموم را از بین ببرد. 

انتهای پیام/
 
صمیمی اشاره داشت: بعد از انقلاب دو و میدانی کشورمان تک مدالی بود تا مسابقات اردن که به خاطره سطح پایین ما توانستیم 5 مدال بگیریم و الان نمی‌توان این نتیجه و ورزشکاران را زیر سوال برد چرا که ما همیشه در همین سطح بودیم.  
رکوردار اسبق پرتاب دیسک در خصوص جایگزینی نیروهای جوان بیان کرد: رکوردهای خوبی در رده سنی جوانان و نوجوانان به ثبت رسیده و باید کمیته استعدادیابی، آن دسته از ورزشکاران مستعد را شناسایی و بر روی آنها برنامه‌ریزی شود و فدراسیون تصمیمات فنی‌تری در این زمینه باید بگیرد.  
 
وی درباره حل مشکلات دو و میدانی تصریح کرد: تنها راه حل این ضعف‌ها و نتیجه‌ها، تزریق خون جدید به خصوص در بخش کمیته فنی می‌باشد، زیرا با تصمیمات اشتباه باعث تخریب دو و میدانی می‌گردند، به طوریکه در دوی 400 ؟ 4 متر که یک مسابقه تیمی است حتی یکبار باهم مسابقه نداده و به این مسابقه بزرگ و هم اعزام شدند که اکنون ورزشکار را قصد بدانند که از عمده چوب امدادی را نگرفته است به نظرم این بی‌رحمی در قبال ورزشکار است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دیسک ، پرتاب ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار