رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگویی با رسانه فرانسوی تاکید کرد که ایران با ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همکاری نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ علاءالدین بروجردی در گفتگو با فرانس24 ضمن تاکید بر این موضوع اظهار داشت: این ائتلاف قابل اعتماد نمی‌تواند باشد. زیرا در آن کشورهایی وجود دارند که خود عامل ایجاد داعش بوده‌اند و اکنون بخشی از ائتلاف ضد داعش هستند و می‌خواهند آن را نابود کنند.
بروجردی در بخش دیگری از این گفتگو که بخش کامل آن تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود، تصریح کرد: این تناقض رفتاری چگونه حل می‌شود؟ طبیعی است که ما نمی‌توانیم به این ائتلاف اعتماد داشته باشیم. ما نمی‌خواهیم وارد یک بازی سیاسی شویم.
بروجردی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران فعالیت‌های هسته‌ای را از سر خواهد گرفت اگر تا تاریخ 24 نوامبر هیچ توافقی در مذاکرات هسته‌ای به دست نیاید. در صورتی که به هر دلیلی توافقی به دست نیاید، در این شرایط دیگر مسیر مورد نظر یک‌طرفه نخواهد بود و ما در صورت نیاز، بر اساس روند قانونی کار خود را آغاز خواهیم کرد و از هر وسیله‌ای برای بازگشت به نقطه پیشین استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار