رسانه اتواسپرینت عنوان کرد نتایج بدست آمده از تست های تونل باد اتومبیل 2015 فراری حاکی از آن است که این اتومبیل، از نمونه 2014 که در این فصل حضور دارد هم کندتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری از ماه ها پیش روند تحقیق و توسعه پروژه طراحی اتومبیل ۲۰۱۵ را کلید زده بود و این پروژه با سرپرستی جیمز الیسون در حال پیشروی است.
اتواسپرینت در مطلبی عنوان کرد مدلی که ۶۰ درصد به ابعاد واقعی اتومبیل ۶۶۶ کیلوگرمی فصل آینده فراری نزدیک است در تست و آزمایش تونل باد کندتر از مدل F14T است و به همین دلیل این روزها مدیران فراری در تکاپو هستند.

از همین رو بسیاری این روزها نمونه پیش از تولید اتومبیل فصل آینده را با اتومبیل این فصل مقایسه می کنند تا راه حل هایی برای بهبود شرایط موجود پیدا کنند. البته لازم به ذکر است که تأثیرات موتور، توربو، ERS، نوآوری ها و آپ دیت هایی که در زمینه بخش های الکترونیکی شده است را نمی توان با چشم مشاهده کرد.

 گفته می شود به دلیل تغییراتی که فراری در بخش موتور خود داده است، بخش انتهایی اتومبیل تغییراتی را به خود دیده است. البته نباید فراموش کرد که این مدل هنوز نمونه پیش تولید است و تغییرات ایجاد شده در آن می تواند گمراه کننده هم باشد.

البته مدیران فراری به گفته اتواسپرینت چندان هم روزهای خوشی را سپری نمی کنند. سباستین فتل و فرناندو آلونسو هم ماه ها پیش عنوان کرده بودند که فراری برای ۲۰۱۵ فصلی موفق را پشت سر نخواهد گذاشت. با توجه به این گفته ها، مطالبی که اتواسپرینت منتشر کرد بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار