باند سارقان مسلحی که در تیرماه امسال بالغ بر ۲ میلیارد ریال طلا را از منزل شهروندی در بنه‌گز تنگستان به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در تیرماه سال جاری وقتی یک شهروند بنه‌گزی جهت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال منزل را ترک می‌کند سارقین مسلح با شناسایی این منزل اقدام به سرقت طلاجات و زیورآلات این خانواده به ارزش 217 میلیار ریال می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: با اطلاع پلیس از سرقت مورد بحث تیم ویژه پیگیری و کشف جرم پلیس آگاهی تنگستان بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بررسی های اولیه را آغاز کرد.
 
به گفته عباس‌زاده در حین بررسی سرنخ‌های این سرقت مجددا منزل پسرعمومی مال باخته دقیقا به همان شیوه در آستانه سرقت قرار گرفت که سارقین ناکام و متواری شدند.
 
وی بیان کرد: با پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس بخشی از طلاهای مسروقه در مغازه‌ای در شهر شیراز کشف شد، لذا با عزیمت کارآگاهان پلیس آگاهی به شیراز و اطمینان از وجود طلاهای مسروقه در مغازه موصوف، صاحب مغازه مورد بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت و نهایتا فروشنده طلاها که زن و شوهری اهل چغادک بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: با ارایه مستندات و ادله‌های علمی پلیس، مرد دستگیر شده به سرقت مسلحانه از منزل مالباخته بنه‌گزی به اتفاق 2 نفر از همدستانش به صورت مسلحانه و نیز سرقت نافرجام از منزل پسرعموی مالباخته اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: دو نفر از اعضای این باند سرقت مسلحانه تا کنون دستگیر و مقادیر زیادی طلاهای مسروقه نیز از آنها کشف شده است.
 
به گفته عباس‌زاده از این باند دو قبضه سلاح کلاش و کلت کمری همراه با مقادیری مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار