معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در این منطقه خبر داد.

محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر از 4 تا 14 آبان ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

در این طرح ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، اداره مشارکتهای اجتماعی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در هفته امر به معروف و نهی از منکر در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری نشست های هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکر، اجرای طرح‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، توزیع اقلام آموزشی و کتاب‌های امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری خاطر نشان کرد: اجرای 600 طرح فرهنگی و مذهبی در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی ایستگاههای فرهنگی و صلواتی، برگزاری مراسم عزاداری، سوگواری، مداحی و سخنرانی مذهبی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار