رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ طرح سوال از شهردار در خصوص زمینی که از سال 71 فاقد هر نوع درخت بوده مدیریت شهری را دچار حاشیه کرده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که انتظار من این بود که در کنار ارائه گزارش فنی از سوی شهردار منطقه 5گزارش غیر فنی و مختصری نیز در این رابطه جهت درک راحت‌تر مردم ارائه می‌شد افزود:‌ با نگاه سیاسی و تهدیدی که علیه شورا وجود دارد حل مسائل کارشناسی امکان پذیر نخواهد بود و اعضا نباید اجازه دهند سیاسی کاری مدیریت شهری را با چالش مواجه سازد.

وی تصریح کرد:‌ حداقل شائبه سیاسی در دو مورد وجود دارد و آن این که همان گونه که آقای دنیامالی اشاره کردند نامه ای توسط مدیر کل راه و شهرسازی تهران با آقای حناچی معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ 19مرداد امسال و چند ماه قبل از طرح سوال بوستان مادر ارائه شد که در این رابطه مدیر کل راه و شهرسازی به واگذاری صد طرح مشا به دور از نظر مالکین اشاره نمودند و این در حالی است که زمین مذکور(بوستان مادر) حالت پارک محلی نداشته و فاقد هرگونه تجهیزات بوده است.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که هیچ درختی از سال 71مطابق عکس‌های هوایی به عمل آمده در این منطقه وجود نداشته است  گفت:‌ این اظهارات و تذکرات تنها مدیریت شهری را دچار حاشیه می‌کند.

سروری ادامه داد:‌ تفکرات در خصوص بوستان مادر از شهردار تهران در حالی مطرح شده و اذهان عمومی را دچار تردید نموده که اقای حناچی معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی خود در طول تغییر کاربری و قطع درخت را در یک منطقه صادر نموده است.

وی اظهار داشت:‌ سوال من این است اگر این رفتارها سیاسی نیست پس چه نامی‌ می‌توان برای آن گذاشت چرا که حاشیه سازی در خصوص زمینی صورت گرفته که از سال 72فاقد هر گونه فضای سبزی بوده است.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: باید در نظر داشت بیان این قبیل مسائل برای شورا تهدید است و آن را به حاشیه می‌برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: زمین ، درخت ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار